سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا اجازه تکرار اشتباهات لیگ را نداریم.
کد خبر: ۱۸۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 23 February 2016
به گزارش تابناک تبریز، امیر قلعه نویی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر الجزیره امارات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیروزی که برابر سپاهان به دست آوردیم شرایط تیم عوض شده و همان تیمی شده که انتظار دارم و امیدواریم فردا با ارائه یک بازی خوب برابر تیم الجزیره امارات به پیروزی برسیم.

وی گفت: دو بازی الجزیره را انالیز کرده و باید عنوان کنم با تیم بلند قامتی بازی داشته و چهار بازیکن حوب در خط میانه داشته که حملات تیمشان را برنامه ریزی می کنند و خط حمله خطرناکی هم سود می برند.

قلعه نویی افزود: نهایت تلاش ما مالکیت توپ و استفاده از اشتباهات تیم حریف است و می توانیم با قطع ارتباط بین خط هافبک و حمله تیم الجزیره  به پیروزی رسیده و سه امتیاز حساس این بازی را کسب کنیم و نباید اشتباهات لیگ را در آسیا تکرار کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: برگزاری بازی اول در خانه یک حسن بزرگ است و قرعه مسابقات برای تیم ما خوب بوده و بازی آخر را نیز میزبان هستیم و باید از این موقعیت به دست امده نهایت استفاده را نماییم.

وی گفت: برای بازی فردا خوشبختانه هیچ بازیکن مصدوم و محرومی نداشته و با تمام قوا به مصاف حریف اماراتی می رویم.

سرمربی سابق تیم ملی ایران افزود: صاحبان اصلی این تیم تماشاگرانش است و من مهمان هستم و تماشاگران باید از بازی های تیم خود استقبال کنند و امیدوارم فردا با حضور پرشور خود زمینه پیروزی تیم تراکتورسازی را فراهم کرده و یادم هست یک بار با تیم سپاهان به تبریز آمده بودم، بیش از صد هزار تماشاگر در ورزشگاه  حضور داشتند.

تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا با تیم های الجزیره امارات، الهلال عربستان و پاختکور ازبکستان همگروه است. تراکتورسازی سابقه دو بازی با تیم الجزیره را دارد که در تبریز به پیروزی رسیده، اما در امارات بازی را واگذار کرده بود.


تراکتور تیم خوبی است

 هامبورگ مربی تیم الجزیره امارات نیز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا باید عنوان کنم که سرمربی تیم به دلیل بیماری ویروسی نتوانست در کنفرانس حاضر شود و از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

وی گفت: این بیماری ویروسی به تیم نیز منتقل شده و چند بازیکن تیم ما را بیمار ساخته و تلاش کادر پزشکی تیم رساندن این بازیکنان به شرایط بازی برای فردا است.

مربی تیم الجزیره امارات گفت: ما تنها 9 هفته است که این تیم را تحویل گرفته و در همین زمان کوتاه به انسجام تیمی رسیدیم و بازیکنان تیم از 4 پیروزی اخیری که کسب کرده‌اند از لحاظ روحی روانی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

وی تصریح کرد: مهمترین تحول تیم ما گلزنی در تمام بازی‌های اخیر بوده و میانگین بیش از 2 گل در هر بازی را ثبت کرده و امیدواریم همین روند را برابر تیم تراکتورسازی هم ادامه داده و در بازی فردا نیز گلزنی کنیم.

هامبورگ افزود: 4 بازی تیم تراکتورسازی را آنالیز کرده و باید بگویم این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و بازی سختی را برابر این تیم در حضور تماشاگرانش پیش رو خواهیم داشت و تراکتورسازی از یک دروازه‌بان، 2 دفاع و 2 مهاجم بسیار خوب سود می‌برد.

وی با تمجید از میزبانی باشگاه تراکتورسازی خاطر نشان کرد: عبدالله موسی تنها بازیکن غایب قطعی ما به دلیل مصدومیت است.

در دور اول لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا ساعت 16 فردا چهارشنبه 5 اسفند تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان تیم الجزیره امارات است./فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :