مدیرامور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: کاندیدهای مجلس خبرگان با تبلیغات نادرست و چسباندن پوستر بر روی در و دیوار شهر ضرر زیادی به شهرداری وارد کرده‌اند.
کد خبر: ۱۸۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 14 February 2016
مدیرامور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: کاندیدهای مجلس خبرگان با تبلیغات نادرست و چسباندن پوستر بر روی در و دیوار شهر ضرر زیادی به شهرداری وارد کرده‌اند.

علیرضا احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، از شیوه نادرست تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان در سطح شهر کرمانشاه انتقاد کرد.

وی افزود: کاندیدها با چسباندن پوستر تبلیغاتی روی دیوارهایی که شهرداری بابت رنگ‌آمیزی هر متر از آنها حدود 30 هزار تومان هزینه کرده، ضرر زیادی به شهرداری وارد می‌کنند.


مدیرامور شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه حتی روی پایه‌های مونوریل هم پوستر تبلیغاتی چسبانده شده، اظهار کرد: از تمام این رویدادها عکس و مستندات جمع‌آوری کرده و به فرمانداری تحویل دادیم تا تذکر لازم به کاندیداها داده شود.

احمدی با بیان اینکه برخورد با افراد متخلف از عهده شهرداری خارج است، تاکید کرد: فقط فرمانداری و دستگاه قضایی می‌تواند با متخلفین برخورد کند.

وی اظهار کرد: به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم و درست نیست کاندیداها اینگونه چهره شهر را مخدوش کنند، زیرا شهرداری نمی‌تواند در زمان کوتاهی که تا نوروز باقی مانده دوباره شهر را پاکسازی کند.

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه شیوه تبلیغاتی چسباندن پوستر بر در و دیوار را روشی منسوخ و قدیمی دانست و افزود: روش‌های نوینی آمده که کاندیداها می‌توانند به کمک آن بهتر تبلیغ کنند و این شیوه فقط اثر معکوس دارد.

احمدی در ادامه با بیان اینکه شهرداری گونی و بنر برای محل تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته، گفت: در هر منطقه حدود 1500 مترمربع و در کل شهر حدود 12 تا 13 هزار مترمربع گونی و بنر برای تبلیغات کاندیداها تهیه شده است.

وی اظهار کرد: کار نصب این بنر و گونی‌ها تا فردا تمام می‌شود و امیدواریم کاندیداها بجز در نقاط تعیین شده در نقطه دیگری تبلیغات نکنند و پوستر نچسبانند.

به گفته این مسئول، این روند برای تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی هم ادامه خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار