کد خبر: ۱۷۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 06 February 2016

پس از حواشي مطرح شده در شرايط فعلي انجمن اساتید شوتوکان jka صبح امروز جلسه با حضور هيئت رئيسه و يكي از منتقدان شرايط فعلي و نحوه برگزاري آزمون ( استاد رسول كاظمي) برگزار شد تا مشكلات به صورت كدخدا منشانه پايان بپذيرد و مشكلات به پايان رسد.

پورصمدي يكي از اعضا هيئت رئيسه درباره اين جلسه تأكيد داشت كه بالاخره در اين سبك افراد خوشفكر و فني حضور دارند و برگزاري چنين جلساتي مي تواند در بهبود شرايط كمك كند.

وي ادامه داد: خوشبختانه فعاليت هايي كه صورت گرفت در جهت اين است كه همه كنار هم جمع شوند و اگر سوتفاهمي نيز وجود دارد بين خود اعضا حل شود.

كاظمي نيز تأكيد داشت اين جلسه براي نزديك شدن تفكرات به هم بود و مقرر شد در آينده جلساتي براي ساختار تشكيلاتي انجمن برگزار  شود.

وي همچنين بيان كرد كه دان 8 استاد معصومي به زودي از ژاپن مي آيد و قرار شده از افرادي كه در دان 7 قبول نشده اند در خرداد ماه امسال يك آزمون ديگر با حضور اساتيد ژاپني گرفته شود.


طي جلسه و مذاكرات به عمل آمده في مابين آقايان صنعتكاران، معصومي، يادمند، مزلقاني، كاظمي و مشيري مقرر گرديد هيئت رئيسه تقويت شود و در جلسه آتي علاوه بر نفرات در حال حاضر هيئت رئيسه نفرات ديگري اضافه شود و در خصوص غياب آقاي صنعتكاران در سبك شهرام معصومي نائب رئيس انجمن به وظابف رئيس بپردازد و هيئت رئيسه نيز محور باشد. اين صورت جلسه به امضا آقايان فوق الذكر رسيد.

كاظمي پس از اين جلسه افزود: بنده هم به نوبه خودم از زحمات اساتيد صنعتكاران، جمشيد، نصرتيان، معصومي و مرحوم هرمز بابايي كه در تأسيس و راه اندازي انجمن كاراته ايران تلاش نموده اند و نيز از ساير اساتيد تقدير كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار