رئیس حوزه شهردار مشهد که او را سکاندار بسیاری از امور این روزهای بلدیه پایتخت معنوی ایران اسلامی می‌دانند مدعیست شهرداری از سه هزار میلیارد بدهی مدیریت گذشته تا امروز پنجاه درصد آن را پرداخت کرده است.
کد خبر: ۱۷۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 01 February 2016
به گزارش تابناک رضوی رئیس حوزه شهرداری مشهد در نشست خبری ویژه ای که با حضور شهرداران مناطق 13 گانه مشهد در محل تالار شهدای شهرداری، برگزار شد در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه، با بیان نقدهایی غیرمستقیم به مدیریت سابق شهرداری مشهد، هنر مدیریت شهری را این دانست که در هر شرایطی از جمله رکورد بتوان مشکلات شهری را حل کرد.

نقدهای زیرپوستی رئیس حوزه شهردار بر عملکرد شهردار سابق

مجید پیراسته افزود: پروژه های نیمه تمامی از مدیریت قبل به ما ارث رسیده بود که با همت همکاران و صرفه هزینه زیاد انها را به پایان رساندیم مانند تقاطع غیر هم سطح گمنام و پل رسالت که پایان یافته است.
مشاور شهردار مشهد گفت: یکی دیگر از اقدامات اصلی ما برداشتن بارهایی بود که بر زمین مانده بود و ممکن بود مدیریت زمان تاثیری در آن نداشته باشد و نحوه مدیریت دخالت داشته باشد که در این دو سال اتفاقات خوبی را رقم زدیم و برخی از مشکلاتی از جمله راست‌‌گرد نوغان و بزرگراه شهید گمنام که پروژه‌های حل‌نشدنی به نظر می‌رسید را ساماندهی کردیم و این فعالیت‌ها فقط با کار انقلابی و جهادی ممکن است.
پیراسته اظهار کرد: طی دوسال گذشته شاهد پایان توسعه خط یک قطار شهری پایان حفاری خط دو و اغاز عملیات اجرایی خط سه قطار شهری مشهد بوده ایم.
وی اضافه کرد تا پایان سال هزار میلیارد تومان پروژه توسط شهرداری مشهد افتتاح می‌شود.که در حدود ششصد میلیارد تومان ان در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.
رئیس حوزه شهرداری مشهد در مورد کاهش پروانه های ساختمان گفت کاهش پروانه ها کاهش درآمد شهرداری را به دنبال دارد و این موضوع قابل لمس است.
پیراسته گفت:شهرداری مشهد پیش از دوهزار میلیارد تومان از دستگاههای دولتی طلب دارد که با کمک رسانه ها این بدهی به شهرداری مشهد باز گردد.
مشاور حوزه شهردار مشهد در خصوص لایحه‌ای در زمینه ساخت آرامستان در حرم مطهر رضوی، گفت: هدف این لایحه برداشتن گامی فرهنگی در اطراف حرم مطهر رضوی بود و موضوعات متفاوتی را در بر داشت، اما بر چسب قبرفروشی بر آن زدند، در صورتی که باید کل لایحه مطالعه می‌شد و برخی از دوستان که در ظاهر به اصل دموکراسی پایبند هستند و شعار می‌دهند، وقتی که شرایط طور دیگری می‌شود حرف اکثریت را نمی‌پذیرند.
وی در خصوص پارک حاشیه‌ای الیت نیز عنوان کرد: شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر مشهد در مدیریت الیت ورود یافته، البته برخی از شفاف‌سازی‌ها اجازه نمی‌دهد که کار به نتیجه برسد، اما در مجموع  شهرداری اقداماتی انجام داده که می‌توانیم الیت را به سرانجام برسانیم و  به گونه‌ای نباشد که فقط حرف آن را یدک بکشیم.
پیراسته افزود: سعی بر این داریم که هزینه‌های مازاد اصلاح شود و از طرفی برخی موضوعات قانونی گاهی دست و بال ما را می‌بندد، اما همت بر این است که خدماتی که این شرکت ارائه می‌دهد هزینه‌های آن کاهش یابد و درآمدها با هزینه‌کرد تناسب داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار