با تایید صلاحیت پیرموذن ، معادلات انتخابات به هم می خورد
کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل در مجلس از تایید صلاحیت خود توسط شورای نگهبان خبر داد و گفت: با رایزنی های انجام شده ، سوء تفاهمات در مورد برخی اظهارات بنده مرتفع شده است. با تایید صلاحیت کمال الدین پیرموذن ، بار دیگر همچون انتخابات دوره گذشته معادلات انتخابات مجلس اردبیل به هم می خورد ...
کد خبر: ۱۷۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸ 30 January 2016
پیرموذن : افتخار می کنم که زبان گویای ملت و نظام در دفاع از برجام بوده ام

کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل در مجلس از تایید صلاحیت خود توسط شورای نگهبان خبر داد و گفت: با رایزنی های انجام شده ، سوء تفاهمات در مورد برخی اظهارات بنده مرتفع شده است.
با تایید صلاحیت کمال الدین پیرموذن ، بار دیگر همچون انتخابات دوره گذشته معادلات انتخابات مجلس اردبیل به هم می خورد. بسیاری از تحلیلگران سیاسی بر این باورند که شاکله هواداران پیرموذن و توانمندی ستاد وی به گونه ای است که در مقایسه با سایر رقبا بیشترین توانمندی را برای سازماندهی سریع نیروها و هوادارانش دارد.
به گزارش تابناک اردبیل، در همایش پرشوری که با حضور پیرموذن و هوادارانش در محل دفتر ارتباطات مردمی وی برگزار شد ، امید و پویایی در جمع هواداران این کاندیدا موج می زد. کمال الدین پیرموذن در این همایش با بیان اینکه دلیل رد صلاحیت اش برداشت نادرست از اظهار نظرش در مورد حمله اخیر به سفارت عربستان بوده است که این اقدام را " اسید پاشی سیاسی " توصیف کرده بود گفت: در این رابطه سوء تفاهمی با فرمانده محترم بسیج کشور پیش آمده بود که با توضیح در مورد منظور بنده ، مرتفع شد.
وی ادامه داد: بنده همواره مرید رهبری ، حامی دولت و نوکر شش دانگ ملت بوده ام.
پیرموذن با بیان اینکه متاسفانه برخی رقبا و عوامل آنها تنها به خاطر تنگ نظری و منافع دنیوی و سیاسی خود به دنبال اتهام زنی و پرونده سازی بر علیه اینجانب بوده اند گفت: بنده صرفا با اطلاع از خواست ملت و نظام حامی توافق هسته ای و به ثمر رسیدن برجام بوده ام و با شناختی که روسای سه قوه از نیت و فعالیت های بنده دارند به امید خدا مشکلی برای شرکت در انتخابات نخواهم داشت و از بزرگان و مسئولین کشوری خواستم نیز برای تایید صلاحیت کاندیداهای همسو و غیر همسو در استان اردبیل تلاش جدی داشته باشند.
وی با یادآوری اینکه در این چهار سال تحریم بانکی و مشکلات صنعتگران برای واردات موارد اولیه و صادرات اصلی ترین عاملی بود که باعث شد برغم تلاشهای زیاد نتوانیم فرصت شغلی چندانی ایجاد کنیم در ادامه خطاب به مردم گفت: در سالهای گذشته تحریم های ناجوانمردانه باعث مشکلات اقتصادی و معیشتی شده بود که به لطف خدا با هدایت های رهبر معظم و درایت مسئولان و تلاش دولت مذاکرات هسته ای را با موفقیت وسربلندی پشت سرگذاشتیم و اکنون نوبت تصویب پروتکل الحاقی در مجلس آینده است و از مردم انتظار می رود با رای به حامیان توافق هسته ای ، نمایندگانی را به مجلس بفرستند که در تصمیم گیری های خطیر آینده در مقابل اراده ملت و تلاشهای دولت نایستند.
پیرموذن : افتخار می کنم که زبان گویای ملت و نظام در دفاع از برجام بوده ام
پیرموذن تصریح کرد: بنده به عنوان زبان گویای ملت و بر حسب وظیفه نمایندگی خود در مجلس در برابر خود حق پنداران از مذاکرات هسته ای حمایت کرده ام و به این حمایت خود که با نیت اعتلای نظام و بهبود وضعیت اقتصادی کشور انجام شده است افتخار می کنم.
وی در ادامه با یادآوری توصیه حضرت علی (ع) به مالک اشتر برای مشاوره با کسانی که خسیس ، بخیل ، سخن چین و ترسو نباشند گفت: این شاخصه های توصیه شده توسط مولای متقیان امروز ملاک انتخاب ما در گزینش کاندیداهای اصلح است و بنده صراحتا اعلام می کنم بنده به دنبال تایید صلاحیت تمامی کاندیداهای حوزه انتخابیه خودم و حتی کاندیداهای غیر اردبیلی بوده ام و هرگز به خاطر ورود به مجلس ارزشهای اخلاقی را زیر پا نگذاشته ام.
کمال الدین پیرموذن در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پیگیر تایید صلاحیت تمامی کاندیداها بوده است افزود:اگر مدیر یا مشاوران مسئولین دولتی درحمایت از کاندیداهای مجلس گام بردارند قطعا مورد غضب مردم و مسئولین ارشد کشوری و استانی قرار خواهند گرفت.
وی در آخر از احساساسات اهالی قدردانی به عمل اورد و ازخدمات استاندار فرماندار و هیات هایاجرایی و نظارت تشکر کرد.

پیرموذن : افتخار می کنم که زبان گویای ملت و نظام در دفاع از برجام بوده ام

پیرموذن : افتخار می کنم که زبان گویای ملت و نظام در دفاع از برجام بوده ام
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
سلام - جناب پير موذن - طوري عنوان ميكنيد كه ...
اميدوارم كه شما تائيد شويد و در انتخا بات باشيد تا نان عده اي آجر نشود -
با عرض پوزش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار