تابناک: باز دشواری حیات برفی به شهر محدود نمی ماند و همه دست ها به کار می افتد تا مبادا جاده ای در جایی در لاهیجان بسته شود و یا در برف مانده ای نیاز به کمک اضطراری داشته باشد تا جانش را از خطر برهاند.
کد خبر: ۱۷۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 27 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: باز دشواری حیات برفی به شهر محدود نمی ماند و همه دست ها به کار می افتد تا مبادا جاده ای در جایی در لاهیجان بسته شود و یا در برف مانده ای نیاز به کمک اضطراری داشته باشد تا جانش را از خطر برهاند.

به گزارش تابناک گیلان، اینجاست که نفس ها یکی می شود و همه یک دل و یک صدا می شوند تا به شکرانه بارش برف و سپیدی طبیعت، 'دست در دست هم دهند به مهر' و مشکلات برف، کولاک و بوران را برطرف کنند و چه زیباست تلاش شبانه روزی و بی چشمداشت راهداران، پلیس راه و تیم مدیریت شهری شهرداری لاهیجان در دل شب و زوزه بوران برای گرفتن دست در راه مانده ای، زن بارداری و ...

از بامداد روز گذشته شاهد بارش نخستین برف زمستانی سال 94 در لاهیجان بودیم که علی رغم تمام شیرینی ها و زیبایی های آن ، نیازمند تلاش تیم مدیریت شهری ، برای رفع موانع و مشکلات احتمالی پیش رو است.






سعید آگشته با اشاره به سنگینی و حجم مقدار بارش برف در لاهیجان ، به تابناک اظهار کرد: بعد از سال 86 و آن برف تاریخی ، امروز ، شاهد دومین برف سنگین پس از آن سال هستیم که با این وجود تیم مدیریت شهری لاهیجان از بامداد روز گذشته ، تمام تلاش خود را برای حفظ کنترل اوضاع شهر اعم از به وجود نیامدن مشکلات مالی ، راه بندان و سایر مشکلات به کار گرفته و تا این لحظه مشکل خاصی وجود ندارد.

شهردار لاهیجان تصریح کرد: با فراخوان تمام نیروهای ستادی ، ماشین آلات شهرداری ، بخش خصوصی و پیمان کاری از ساعت 6 صبح امروز ، مشغول جمع آوری و پاک سازی مسیر هستیم که تا این لحظه تمام مسیرهای اصلی داخل شهر لاهیجان باز است و امیدوارم که مردم لاهیجان از اولین برف زمستانی امسال لذت ببرند.

آگشته افزود: اگرچه برف یک نعمت و محبت الهی است اما با خود ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد اما ما در تیم مدیریت شهری لاهیجان ، تمام تلاش خود را برای اینکه مردم شهرمان دچار کمترین مشکل شوند می کنیم و امیدوارم که بتوانیم رضایت مردم خوب لاهیجان را فراهم کنیم.






تابناک اضافه می کند ؛ تا این لحظه گزارش های مردمی از شهرهای مختلف حکایت از مشکلات جدی دارد تا جایی که شهرهای همجوار لنگرود ، رودسر و املش و آستانه اشرفیه با توجه به حجم کمتر بودن مقدار بارش برف در این شهرها ، معضلات به وجود آمده و انسداد راه ها ، مردم این شهرها را مکدر کرده است.

به گزارش تابناک ، لحظاتی قبل گزارش های رسیده از لنگرود از بسته بودن مرکز اصلی شهر و میدان فرمانداری سابق ، مسیر رودسر به رحیم آباد ، املش به بلوردکان ، جاده کیسم آستانه اشرفیه ، میدان معین آستانه خبر می دهد.

در پایان اضافه می کنیم که اگرچه مقدار بارش برف در شهرهای همچوار لاهیجان به مراتب کمتر بوده اما مشکلات به وجود آمده ناشی از سوء مدیریت و شاید کم توجهی مسئولان شهری بوده که مردم این شهرها را با مشکلاتی همراه کرده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار