در هفته بیست وسوم لیگ دسته اول فوتبال ایران
در هفته بیست وسوم لیگ دسته اول فوتبال ایران دیدار دو تیم خیبر خرم آباد وگل گهر سیرجان در ورزشگاه تختی خرم آباد در حضور شش هزار تماشاگر مشتاق به تساوی دو بر دو دست پیدا کردند
کد خبر: ۱۷۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴ 26 January 2016
 به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ، در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های خیبر خرم‌آباد و گل‌گهر سیرجان در یک هوای سرد وبرفی در حضور ۵هزار تماشاگر مشتاق خرم آبادی در برابر هم قرار گرفتند.
در این دیدار شاگردان نیکبخت سرمت از دو پیروزی شیرین ودلچسب در برابر ماشین سازی و مس رفسنجان برای پیروزی در برار گل گهر قرار گرفتند.
در این دیدار خیبر علرغم بازی زیبا وخلق موقعیت‌های متعدد گلزنی وزدن دو گل کاملا سالم مغلوب قضاوت ضعیف داوران خوزستانی وفوتبال ساکن وکاملا مرده وضد فوتبال گل گهر وشاگردان نامجو مطلق شدند.
در این دیدار کمک داوزان ضعیف این بازی دو گل سالم خیبر توسط سجاد خسروی ورضا حاتمی را مردود اعلام کردند تا مظلومیت خیبر در خانه هم نمایان شود.
علاوه بر ضعف داوری، عدم دقت در ضربات پایانی، فوتبال تاخیری و وقت کشی‌های مداوم شاگردان نامجو مطلق مانع بزرگی برای سومین پیروزی متوالی خیبر بود.
در این دیدار حسین جودکی مهاجم خوش تکنیک وخرم آبادی گل گهر با زدن یک گل ودادن پاس گل دوم ستاره تیم خود بود.
ودر تیم خیبر هم حمید گلزاری، امیر منصوریان، محمود قایدرحمت، یاسر درویشی وفرزادبهاری بازی زیبا وبی نقضی را به نمایش گذاشتند.
در این دیدار تماشاگران خونگرم وفهیم خیبر علیرغم اینکه خیبر با دو گل از حریف متمول خود عقب بود ولی با تشویق‌های بی‌امان وکر کننده خود به حمایت از خیبر پرداخته ودر کسب این تساوی سهم بزرگی را ایفا کردند.
ناظر بازی از نحوه قضاوت داوران این دیدار اظهار نارضایتی کرد وگل دوم خیبر را سالم اعلام نمود.

ابتدا برای گل گهر سیرجان کرنر ارسالی آرمان اکوان را حسین جودکی بازیکن سابق خیبر، یا یک ضربه بفل پای زیبا توانست گل نخست این بازی را برای گل گهری‌ها به ثمر برساند و تیمش را با یک گل جلو بیافتد. اما بعد از این گل بود که خیبری‎‌ها به سمت دروازه حریف یورش بردند و توانستند چندین موقعیت مسلم گلزنی را روی دروازه گل گهر ایجاد کنند، اما هر کدام از سوی مدافعین تیم حریف دفع می‌شدند.
بازی نیمه اول به دقیقه پایانی خود رسید که یک بار دیگر تیم گل گهر توانست از موقعیت خود ‌‌نهایت استفاده را ببرد و با گل احسان تاییدی به گل دوم خود دست یابد تا بازی در نیمه نخست با برتری ۲ بر صفر گل گهر سیر جان به پایان برسد.
در نیمه دوم که خیبر دست به حمله زده بود، توانستند در دقیقه ۵۹ پاس عمقی از میانه میدان حمید گلزاری هافبک طراح خیبر برای منصوریان ارسال کنند و نفوذ او و پاس به بیرون با ضربه محکم سجاد خسروی دروازه گل گهر باز را کردند.


در دقیقه ۷۱ نیز گل سالم خیبر را کمک داور به اشتباه آفساید اعلام کرد و خیبر که نمی‌خواست در خانه بازنده میدان باشد حملات خود را روی دروازه گل گهر بیشتر و بیشتر می‌کرد تا این‌که در دقیقه ۷۶سان‌تر از درون زمین خیبر به درون زمین سیرجان ارسال شد که اشتباه مدافعان این تیم باعث شد محمود قائدرحمتی توپ را در اختیار گرفته و با ضربه‌ای محکم دروازه گل گهر را باز کند.
مسئولان کمیته ضدکمیته دوپینگ با حضور سرزده در ورزشگاه تختی خرم آباد از چهار بازیکن دو تیم به نام‌های یاسر درویشی ومیلاد امیری از خیبر ومهرداد آوخ وحمزه مظفری تست دو پینگ گرفتند.
قبا از دیدار دو تیم از سوی موسس تیم خیبر خرم آباد جلسه‌ای با حضور اعضای کانون هواداران و۳۰هوادار این تیم در یکی از رستوران‌های شهر خرم آباد برای ساماندهی لیدر‌های خیبر برگزار شد.
در این جلسه همایون بهاروند با تاکید بر فرهنگ سازی از سوی هواداران وتشویق تیم محبوب خود وجلوگیری از مسائل حاشیه‌ای برای تیم‌های رقیب بر لزوم دوری از حاشیه تاکید شد.
سید حسین طاهری رئیس کانون هوادران با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی بهاروند بر فرهنگ سازی هوادران فهیم خیبر تاکید کرد.



اما خیبری‌ها با این تساوی، تا پایان هفته بیست و سوم، با بیست و هفت امتیاز، کماکان در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
دقایق حساس:
دقیقه ۶ گل گهر سیرجان: کرنر ارسالی روی دروازه خیبر را دروازه‌بان تیم دفع کرد و در برگشت توپ نصیب حسین جودکی بازیکن سابق خیبر شد و این بازیکن با ضربه‌ای بغل پای دقیق دروازه خیبر را باز کرد.
دقیقه ۱۹: شوت محکم فرشاد امامی با پای چپ از بالای دروازه گل‌گهر با اختلاف نسبتا زیاد بیرون رفت.
دقیقه ۲۴: سان‌تر از جناح راست خیبر را دروازه‌بان گل‌گهر با خروج نا‌مطمئن مشت کرد اما ضربه کم‌جان سجاد خسروی با پای چپ را، مدافعان گل‌گهر از درون محوطه جریمه دفع کردند.
دقیقه ۲۷: بازیکنان خیبر با پاس بلند، خسروی را در سمت چپ صاحب توپ کردند که این بازیکن پس از عبور از مدافع مقابلش ضربه‌ای محکم به توپ نواخت و این توپ با اختلاف ناچیزی از کنار تیرک عمودی زاویه مخالف دروازه بیرون رفت.
دقیقه ۳۳: سان‌تر قائدرحمت با ضربه سر فرزاد بهاری برای خسروی ارسال شد که ضربه سر او از بالای دروازه سیرجان بیرون رفت.
دقیقه ۳۸: خسروی پس از برخورد با مدافع سیرجان درون محوطه جریمه زمین افتاد و داور اعتقادی به پنالتی نداشت؛ در برگشت توپ روی پای گلزاری جفت و جور شد اما شوت محکم و روپای او که از روی خط محوطه جریمه زده شد با اختلاف چند سانتی‌م‌تر از بالای دروازه سیرجان بیرون رفت.
دقیقه ۴۳: ارسال ضربه ایستگاهی درون محوطه جریمه خیبر باعث شد توپ جلوی پای عبدی در موقعیتی مناسب فرود بیاید اما در آخرین لحظه مدافعان خیبر توپ را از جلوی پای او دور کردند.
دقیقه ۴۵: سان‌تر ارسالی از جناچ چپ خیبر درون محوطه جریمه روی پای چپ گلزاری فرود آمد و ضربه محکم او از زاویه بسته به جهت مخالف زده شد که از کنار دروازه به خارج رفت.
دقیقه۲+۴۵ گل دوم گل‌گهر: توپ ارسالی از جناح چپ با یک دوی بازیکنان گل بغل پای احسان تاییدی به گل دوم بدل شد.
دقیقه ۴۸: ریاحی از گوشه محوطه جریمه چرخید و ضربه پای‌چپ او به مدافعان خیبر خورد و از کنار دروازه به کرنر رفت، تیم سیرجانی از این کرنر نتیجه‌ای نگرفت.
دقیقه ۵۰: گل خیبر توسط داور مسابقه آفساید اعلام شد.
دقیقه ۵۹ گل اول خیبر: پاس عمقی بازیکنان خیبر از میانه میدان برای منصوریان در جناح چپ ارسال شد و نفوذ او و پاس به بیرون با ضربه محکم سجاد خسروی از ۸ متری دروازه زیر تیر افقی و درون دروازه گل‌گهر فرود آمد و به تور نشست.
دقیقه ۶۱: اشتباه آفساید‌گیری مدافعان خیبر باعث شد احسان تاییدی در موقعیت تک‌به‌تک با نعمتی قرار گیرد اما واکنش عالی دروازه‌بان خیبر مانع از فروپاشی دروازه این تیم شد.
دقیقه ۶۵: نفوذ درویشی از جناح چپ و پاس او برای گلزاری وی را در موقعیتی شبیه گل اول خیبر قرار داد، اما ضربه او به بدن مدافعان سیرجان خورد و برگشت خورد.
دقیقه ۷۱‌: سان‌تر از جناح راست را حاتمی با ضربه سر وارد دروازه سیرجان کرد که کمک داور آفساید گرفت، این تصمیم کمک‌داور اعتراض شدید بازیکنان خیبر و تماشاگران خرم‌آبادی را به همراه داشت.
دقیقه ۷۳: سان‌تر از جناح چپ را گلزاری به خوبی مهار کرد اما ضربه او به مدافعان خورد و به کرنر رفت.
دقیقه ۷۶ گل دوم خیبر: سان‌تر از درون زمین خیبر به درون محوطه سیرجان ارسال شد که تعلل و اشتباه مدافع این تیم باعث شد محمود قائدرحمتی توپ را ربوده و از سمت راست محوطه جریمه با ضربه‌ای محکم سقف دروازه گل گهر را باز کند.
دقیقه ۸۲: شوت زمینی قایدرحمتی را دروازه‌بان سیرجان روی خط گرفت.
خیبر خرم آباد در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، روز دوشنبه هفته آینده در هرمزگان، از ساعت ۱۴: ۱۵ دقیقه مقابل آلومینیوم این شهر به میدان خواهد رفت

خیبر خرم آباد ۲ گل گهر سیرجان ۲
گل‌ها: سجاد خسروی (۵۹) و محمود قایدرحمت (۷۶) برای خیبر وحسین جودکی (۶) و احسان تاییدی (۴۶)
اخطار: حمید گلزاری و شهاب دارایی خیبر ومهردا د عبدی از گل گهر
تماشاگر: ۶هزار نفر

خیبر خرم‌آباد: محمدعلی نعمتی، فرزاد بهاری (کاپیتان)، محمد ویزواری، امیر منصوریان، رضا حاتمی، فرشاد امامی (‌از دقیقه ۸۳ میلاد امیری)، مهدی عبدی (از دقیقه ۴۸ مجید هوتن)، محمود قائدرحمتی، یاسر درویشی و سجاد خسروی (از دقیقه ۸۱ شهاب دارایی)، سرمربی: علی نیکبخت
گل‌گهر سیرجان: روزبه سینکی، ابراهیم ولی‌پور، آرمان اکوان، مهرداد عبدی، مجید جلالی‌فر، احسان تاییدی، کاوه زنگیان، حسین جودکی (‌از دقیقه ۷۰ رضا محمودآبادی)، حکمت فولادپور (کاپیتان)، مهرداد آوخ، هادی ریاحی (از دقیقه ۷۹ هادی ریاحی)، سرمربی: مجید نامجومطلق.

گزارش :سیامک کوهگرزاده

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار