با حضور بیش از هزار نفر از اهل تسنن و شیعیان و درغیاب مسولان
سرباز شهید چهارشنبه‌سوری مشهد در باخرز خراسان رضوی با حضور بیش از هزار نفر از اهل تسنن و شیعیان این شهرستان هم اینک از بلوار محدثی به سمت تپه شهدای باخرز تشییع می‌شود.
کد خبر: ۱۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 28 March 2015

به گزارش تاباک از خراسان رضوی، شهید مجید فخرایی 19 ساله و دارای مدرک سیکل سرباز ساده ای بود که در آخرین چهارشنبه سال 93 و در حین انجام وظیفه بر اثر اصابت نارنجک دستی پرتاب شده از سوی جوانی شرور در مشهد بشدت مجروح و روز گذشته به دیار حق پر گشود.
قدرشناسی مردم شهیدپرور باخرز به گونه ای است که خیل عظیم جمعیت باعث بسته شدن خیابان محدثی این شهرستان شده و لحظه به لحظه به حاضران افزوده و شور و شعارهای مردم عاشورایی به اوج خودش رسیده است.
چالب اینکه حضور امام جمعه اهل تسنن و امام جمعه شیعیان باخرز در این آیین را شاهدیم ضمن اینکه پیکر این شهید شیعه و جوان هیئتی در حال حاضر بر دوش تعدادی از مولوی ها و برادران اهل تسنن و انبوهی از اهل تشیع در کنار هم تشییع می ‌شود و به نوعی وحدت شیعه و سنی در قدرشناسی از این شهید متجلی است.
بنابراین گزارش به استثنای گروه موزیک انتظامی که در مراسم درحال اجرای برنامه است و حال و هوای معنوی خاصی بخشیده و نیز گروه گزارش 5 سیمای خراسان رضوی و تعدادی از مسولان محلی باخرز تاکنون هیچ یک از فرماندهان انتظامی و مدیران استانی در این مراسم حضور نیافته اند.


 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار