دوومیدانی کاران لرستانی در مسابقات کشوری داخل سالن به سه نشان کشوری دست یافتند.
کد خبر: ۱۶۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 24 January 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان، تیم اعزامی دوومیدانی لرستان به مسابقات کشوری داخل سالن، موفق شد با استفاده از ترکیب جوان خود سه مقام کشوری را بدست بیاورد.

دبیر هیات دوومدانی لرستان، گفت: مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور داخل سالن، از یکم بهمن ماه جاری به مدت 2 روز در ورزشگاه آفتاب تهران برگزار شد، که در آن تیم لرستان که برای نخستین بار 50 درصد ترکیب خود را از جوانان تشکیل داده بود، توانست به 2 مدال نقره و یک برنز دست یابد.

کسب سه مقام دوومیدانی کاران لرستانی درمسابقات کشوری

سیاوش سپهوند ابراز داشت: در این دور از مسابقات، علی فیمی توانست در 2ماده 1500 متر و 800 متر به ترتیب بارکوردهای3 دقیقه و 52 ثانیه و یک دقیقه و 51 ثانیه 2 مدال نقره را برای لرستان کسب کند و به مسابقات آسایی دومیدانی داخل سالن که به میزبانی قطر برگزار می شود، راه یابد.

وی افزود: همچنین در ماده پرش ارتفاع سیاوش سلیمی نیز با پرشی به ارتفاع 2 متر و 5 سانت به مقام سومی بسنده کرد.

دبیر هیات دوومیدانی لرستان بیان کرد: در ماده 60 متر با مانع نیز مهدی نظامی با رکورد 8 ثانیه و 77 صدم ثانیه در جایگاه چهارمی قرار گرفت و فرشاد ادواری نیز در ماده 60 متر ازاد با رکورد 6 ثانیه و 75 صدم ثانیه به مقام ششم دست یافت.

سپهوند گفت:ضمن این که کامیار گودرزی و سلمان بیرانوند نیز در ماده 3 هزار متر به ترتیب در رده های هشتم و نهم قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: دوومیدانی لرستان روز به روز به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد و در سال جاری توانسته است، مقام نخست دوومیدانی نونهالان کشور، عنوان نایب قهرمانی نوجوانان و مقام سوم رده جوانان را کسب کند.

دبیر هیات دوومیدانی لرستان ابراز امیدواری کرد: در سال آینده، دوومیدانی کاران لرستانی بتوانند در مسابقات آسیایی موفق به کسب نشان‌های زرین و رنگانگ برای کشورمان بشوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار