بسکتبالیست‌های قم بازی برده را باختند

مردان بسکتبالیست قم سومین بازی متوالی خود در نیم‌فصل دوم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور را با باخت پشت سر گذاشتند.
کد خبر: ۱۶۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۵ 23 January 2016
به گزارش تابناک قم، بعد از اینکه دیدارهای هفته‌های دوازدهم و سیزدهم از مرحله گروهی بازی‌های فصل جاری لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با دو باخت متوالی برای هیئت بسکتبال قم همراه بود، نماینده قم در هفته سیزدهم نیز باخت.

در شرایطی که با سپری شدن هر هفته از بازی‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، حساسیت بازی‌ها با توجه به رقابتی که تیم‌ها به منظور کسب بهترین رتبه پیش از رفتن به مرحله پلی‌آف دارند بیشتر و بیشتر می‌شود، اما بسکتبالیست‌های قم راه ناکامی را در سه هفته اخیر در پیش گرفته‌اند.

انتقام قزوینی‌ها از هیئت بسکتبال قم

تیم مردان هیئت بسکتبال قم بعد از باخت‌هایی که در دو هفته متوالی از شروع دور برگشت مرحله گروهی بازی‌ها برابر دو رقیب بالای جدول گروه نخست یعنی کاله مازندران و تیم ملی جوانان متحمل شد، این هفته در یکی از هشت رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر بسکتبال برای کسب ششمین برد این فصل برابر یک تیم انتهای جدولی یعنی ریرا قزوین به میدان رفت اما به رقیب خود ناباورانه باخت.

شاگردان جواد شهره‌غلامی در تیم هیئت بسکتبال قم 10 روز بعد از مصاف سخت و نفس‌گیر با تیم ملی جوانان ایران، عصر امروز جمعه دوم بهمن ماه در مصاف خانگی با تیم بسکتبال ریرا قزوین در حضور تماشاگران قمی به میدان رفتند اما بازی برده را در آخرین لحظات با اختلاف یک گل باختند.

دو تیم در سالن شهید محمود رضائیان قم یک دیدار زیبا، جذاب و تماشایی به نمایش گذاشتند اما در پایان نیمه نخست این تیم هیئت بسکتبال قم بود که با حساب 47  بر 33 برابر ریرا قزوین به برتری رسید و در شروع نیمه دوم نیز این برتری خود را بیشتر کرد.

دومین باخت خانگی بسکتبالیست‌های قم در لیگ

در پایان کوارتر سوم این مسابقات تیم هیئت بسکتبال قم با حساب 57  بر 45 از رقیب قزوینی خود جلو بود اما کمتر کسی تصور می‌کرد این اختلاف این اختلاف امتیاز در کوارتر چهارم و به ویژه در لحظات پایانی به نفع تیم ریرا قزوین تغییر کند.

شاگردان جواد شهر‌ه‌غلامی در این دیدار خانگی از هفته سیزدهم مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور ناباورانه برابر تیم ریرا قزونی با حساب 74 بر 73 مغلوب شدند تا در سالن شهید رضائیان بازی برده را به شکلی عجیب و غریب به تیم ماقبل آخر جدول ببازند.

بسکتبالیست‌های قم پیش از این مسابقه در 10 هفته رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور،‌ پنج بار در میهمانی رقبای مدعی خود به میدان رفته بودند در حالی که حاصل تلاش آنها از بازی در خانه حریفان کسب یک پیروزی برابر همین تیم ریرا قزوین و تحمل چهار باخت برابر بالای جدولی‌ها از جمله شیمی‌در تهران، کاله مازندران، پارسا مشهد و تیم ملی جوانان بوده است.

همچنین بسکتبالیست‌های قم در دیدارهای خانگی برابر تیم‌های مهرام تهران، هیئت بسکتبال کردستان، آرارات تهران و تیم ملی جوانان به برتری رسیده‌اند و تنها باخت آنها از آخرین بازی خانگی آنها برابر تیم صدرنشین و مدعی کاله مازندران رقم خورده بود و با شکست برابر ریرا قزوین دومین باخت خانگی نیز در کارنامه نماینده قم به ثبت رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار