اختصاصی تابناک/
سربازی که در چهارشنبه سوری مشهد براثر پرتاب نارنجک جوانی شرور به صورتش مصدوم شده بود جان به جان آفرین تسلیم کرد.
کد خبر: ۱۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 27 March 2015
شهادت سرباز مصدوم در چهارشنبه سوری مشهد

به گزارش تابناک خراسان رضوی، این سرباز ساده باخرزی که در آخرین چهارشنبه سال 93 در مشهد بر اثر اصابت نارنجک به صورتش به شدت مجروح و به کما رفته بود بالاخره صبح امروز دار فانی را وداع کرد و مراسم تشییع وی نیز فردا شنبه در زادگاهش برگزار می شود.

بنابراین گزارش این سرباز در حال ماموریت و انجام وظیفه در خیابان مجد مشهد و بر اثر نارنجک دستی که گویا عامدانه به صورتش پرتاب شده بوده مصدوم شده بود.

یک شاهد عینی در این باره به تابناک گفته بود: این سرباز که تعدادی از نفرات مشکوک به داشتن مواد محترقه را بازرسی بدنی کرده بوده است از سوی یکی از آنها مورد هدف قرار گرفته و یک شرور  ( س - الف ) نارنجک دستی را مستقیم به سوی صورت وی پرتاب کرده بود.

این گزارش حاکیست، خوشبختانه در میان 60 نفری که در چهارشنبه سوری امسال توسط پلیس در مشهد به عنوان مزاحم دستگیر شده بودند 5 نفر عاملان حمله به این سرباز نیز بودند که امید برخورد قاطع با آنان وجود دارد.
در نخستین اقدامات درمانی برای این سرباز مجروح، چشم چپ این سرباز به طور کامل تخلیه شده، آسیب کلی صورت به ویژه در قیمت بینی و دهان بود و فک از قسمت تحتانی کاملا جدا شده و در کمای عمیق رفته بود.

همچنین حال این سرباز بسیار وخیم بود تا ایام نوروز را در بیمارستان امدادی مشهد با مرگ دست و پنجه نرم کند و بالاخره به فیض شهادت برسد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
خوب اگر مامران دخالت نمیکردن چنین اتفاقی هم نمی افتاد بعضی وقتها هم باید گذشت کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار