نماینده ادوار مردم رشت در گفت و گو با تابناک ؛
تابناک: پس از سرانجام یافتن پرونده 12 ساله هسته ای ایران ، و مناقشات فراوان سال های اخیر و همزمان شدن با اعلام نتایج تایید شدن صلاحیت های نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، گفت و گویی را با احمد رمضانپور نرگسی ، نماینده ادوار مردم رشت در مجلس شورای اسلامی انجام داده ایم.
کد خبر: ۱۶۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 20 January 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک: پس از سرانجام یافتن پرونده  12 ساله هسته ای ایران ، و مناقشات فراوان سال های اخیر و همزمان شدن با اعلام نتایج تایید شدن صلاحیت های نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، گفت و گویی را با احمد رمضانپور نرگسی ، نماینده ادوار مردم رشت در مجلس شورای اسلامی انجام داده ایم.

به گزارش تابناک گیلان، نماینده پنجم و ششم مردم رشت اظهار کرد: یکی از مشکلات مهمی که در کشور وجود داشت، بحث تحریم ها است که این تحریم ها در بخش های مختلف ، مشکلات عدیده ای را برای نظام و مردم به وجود آورد.

رمضانپور نرگسی تصریح کرد: یکی از شعارهای انتخاباتی دکتر روحانی ، حل مناقشه هسته ای بود که که پس از 23 ماه تلاش و همت همه ارکان نظام و تیم کارکشته دیپلماسی دولت یازدهم به بار نشست و یک فرصت طلایی برای کشور ایجاد شد تا به لحاظ اقتصادی و معیشتی و ارتباط سازنده با دنیا حرکت مثبتی داشته باشیم.

نماینده پنجم مردم رشت خاطرنشان کرد: از تیم هسته ای کشورمان  و شخص دکتر ظریف که در این دو سال گذشته شاهد بیشترین فشارها و تنش ها در داخل و کار سخت و فشرده در عرصه بین الملل بودند ، تشکر می کنم و امیدوارم همه قدردان سرمایه های انسانی کشور باشیم.

رمضانپور درخصوص آمار و ارقام تایید صلاحیت های نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گیلان ، اظهار کرد: گستردگی رد صلاحیت ها در گیلان قابل پیش بینی بود.



کاندیدای مجلس دهم نخواهم شد / پس از احراز صلاحیت ها وارد مصادیق می شویم



این فعال سیاسی افزود: 93درصد نامزدها در هیئت های اجرایی تایید شدند و آن 7 درصد نیز سلیقه ای رد نشدند چراکه مراجع محترم 4 گانه براساس مستندات حکم دادند و تایید 93 درصدی نامزدها ، شور و شوق زیادی را در استان به وجود آورده بود که برخی متاسفانه شیرینی برجام را بر کام ملت تلخ کردند و برخلاف رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و آن فرمایش تاریخی ایشان که فرمودند: همه سلیقه ها وارد صحنه انتخابات شوند و حتی آنهایی که با نگاه ایشان مخالف هستند.

نماینده ششم مردم رشت اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب متوجه این نکته هستند که باید اعتمادسازی کرد و باید کاری کرد که مشارکت مردم بالا رود چراکه مشروعیت و مقبولیت نظام در گرو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.


این فعال سیاسی داشتن یک دولت کارآمد و منسجم را منوط به وجود یک مجلس قوی و مردمی دانست و عنوان کرد: دولت یازدهم زمانی می تواند خسارت های فراوان دولت گذشته را جبران و به سمت رونق کسب و کار ، افزایش درآمد عمومی ، اقتصاد مقاومتی و بالا بردن قدرت خرید مردم حرکت کند که در کنارش یک مجلس مقتدر و برآمده از خواست و اراده ملت باشد که متاسفانه جاده یک طرفه شد.

رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاح طلبان گیلان در پایان اظهار کرد: امیدی که تمام رقبای اصلاح طلبان به هیئت نظارت داشتند به وقوع پیوست ؛ و تمام افرادی که حامی دولت تدبیر و امید بودند را از صحنه بازی خارج کردند که با این رد صلاحیت 77 درصدی دیگر امکان رقابت وجود ندارد و اگر اوضاع تغییری نکند باید از الان پیروزی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای سالامی را به اصولگرایان تبریک گفت چراکه دیگر هیچ رقیبی برای رقابت ندارند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار