کد خبر: ۱۶۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 18 January 2016
کانال تلگرام روزنامه‌ایران نوشت که ردصلاحیت مطهری با ماجرای شنود از دفترش ارتباط دارد.

اما زمان زیادی نگذشت که دفتر علی مطهری به شایعه ردصلاحیت‌این نماینده مردم تهران در مجلس واکنش نشان داده و اعلام کرد: عدم احراز صلاحیت علی مطهری شایعه است و هنوز هیچ موردی درباره احراز یا عدم‌احراز صلاحیت وی اعلام نشده است.اینجا را ببینید.

رییس جمهوری به مناسبت توافق هسته ای و اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، در بیانیه ای خطاب به "ملت رشید و قهرمان ایران " با تاکید بر اینکه "امروز برجام به فرجام رسید"، این سربلندی و پیروزی را تبریک گفت .اینجا را ببینید.

اقتصاد

وزارت خزانه داری آمریکا گفت : مقامات امریکا محدودیت های مربوط به خرید نفت ایران از سوی نهادهای غیرامریکایی و همچنین فروش کالا و خدمات به بخش انرژی ایران را از میان برداشتند. اینجا را ببینید.

رئیس کل بانک مرکزی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به تشریح وضعیت نظام بانکی پس از اجرای برجام پرداخت. اینجا را ببینید.

فرهنگ

مهناز افشار بازیگر سینمای ایران در حساب کاربری توئیتر خود اجرای برجام را تبریک گفت. اینجا را ببینید.

الناز شاکردوست اجرایی شدن برجام را به ملت ایران تبریک گفت. اینجا را ببینید.

جامعه

هاشم دستی را کشید و با عجله از ماشین پیاده شد. در صندوق عقب را بالا داد تا پسرش حامد، جسد پتوپیچ شده امیر را از آن بیرون بکشد. قرار شدهاشم دور و بر را بپاید و حامد جسد خونی را به بالای پل حسن‌آباد ببرد و از آنجا به پایین پرتاب کند. اینجا را ببینید.


کمیته اضطرار با توجه به پیش بینی های هواشناسی، فردا و پس فردا را برای پیش دبستان و دبستان تعطیل اعلام کرد. اینجا را ببینید.

بین الملل


ظریف و موگرینی بیانیه مشترک لغو تحریم ها علیه ایران را به دو زبان فارسی و انگلیسی قرائت کردند. اینجا را ببینید.

رئیس جمهور در توییتر فرجام برجام را به مردم تبریک و شادباش گفت. اینجا را ببینید.

ورزش

حرف های بعد از بازی قطر محمد مایلی کهن با رسانه ها در حقیقت مصاحبه او با دوربین شبکه بی بی سی فارسی بوده است. اینجا را ببینید.

حامد حدادی در لیگ بسکتبال چین با بازیکن حریف درگیر شد. اینجا را ببینید.

دانش

مدتهاست که عکس واکنش یک بچه گوریل به سردی گوشی معاینه پزشکی در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخد. اما این عکس مال چه وقتی است و این بچه گوریل حالا چه شکلی شده است؟ اینجا را ببینید.

روسیه در حملات خود علیه داعش در سوریه از جنگنده‌ها و تجهیزات مختلفی استفاده می‌کند. بالگرد ضربتی می‌-۲۴ اما به گزارش نشریه فارین پالسی منتخب ولادیمیر پوتین،رئیس جمهوری روسیه در این نبرد است. اینجا را ببینید.


فناوری اطلاعات

مپانی سرچ محلی Foursquare جف کلاک را به‌عنوان مدیر جدید اجرایی خود برگزید. اخیراً موسسه مالی اعتباری مورگان استنلی 45 میلیون دلار روی این استارتاپ موفق سرمایه‌گذاری کرده است. اینجا را ببینید.

فوجی فیلم چهار دوربین جدید خود به نام‌های X-Pro2، X70،X-E2S و XP90 را معرفی کرد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

اجرای برجام و رفع تحریم های 12 ساله علیه کشورمان، بار دیگر ایران را در صدر اخبار جهان قرار داد. اینجا را ببینید.

در پی اعلام رسمی اجرای برجام و رفع تحریم های ایران، کاریکاتورهای زیر از بنیامین نتانیاهو از شب گذشته در شبکه های اجتماهی در حال انتشار است. اینجا را ببینید.


چند رسانه ای

"نیک اودونوگو" مسافر 30 ساله ایرلندی پرواز اتریش به کورک(ایرلند) بود که توانست تصویری متفاوت از پنجره هواپیما ثبت کند. اینجا را ببینید.
در شبکه های مجازی،تصویر زیر در سطح گسترده ای منتشر شده است. این تصویر به تقلید از روزنامه اطلاعات 26دی1357( روز فرار محمدرضا پهلوی)تهیه شده و نشان از خرسندی مردم ایران ،37 سال پس از فرار شاه و در روز لغو تحریم ها دارد. در 26دی 57 تیتر روزنامه اطلاعات این بود:"شاه رفت" اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبرها

 پنج‌شنبه‌ای که گذشت، خیابان پرازدحام نادری در اهواز، مثل منزل اهوازی‌های نازنین تمیز و مرتب بود تا آرزوی یک کودک سرطانی تحقق یابد! اینجا را ببینید.

با توجه به رفع تحریم‌های اقتصادی و آزاد شدن پول‌های بلوکه شده، به نظر شما در شرایط کنونی اولویت اقتصادی دولت در دوران برجام چه باید باشد.؟ اینجا را ببینید.

محوب ترین خبرها

ظریف و موگرینی بیانیه مشترک لغو تحریم ها علیه ایران را به دو زبان فارسی و انگلیسی قرائت کردند. اینجا را ببینید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار