تابناک کهگیلویه وبویراحمد گزارش می دهد:
مشکل ترین موضوع مربوط به اصلاح طلبان است چرا که پیگیری موردی این طیف برای آن ها بسیار سخت است و دلیل آن هم تعدد آن هاست و اینکه رابط های احتمالی در اینکه پیگیر مشکلات کدام یک باشند سخت و غیر ممکن به نظر می رسد.
کد خبر: ۱۶۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 17 January 2016
خبرها و گزارشهای غیر رسمی رسیده به تابناک کهگیلویه وبویراحمد، از تکاپوی شدید برخی از کسانی که صلاحیت آن ها رد و یا احراز نشده است،حکایت دارد.این درحالی است که برخی از این نامزدها برای پیگیری موضوع و همچنین تغییر در نتیجه صلاحیت خود راه تهران را در پیش گرفته و برخی هم در منطقه و با استفاده از رابط هایی که دارند سعی در تغییر در نتیجه صلاحیت خود دارند.اما مشکل ترین موضوع مربوط به اصلاح طلبان است چرا که پیگیری موردی این طیف برای آن ها بسیار سخت است و دلیل آن هم تعدد آن هاست و اینکه رابط های احتمالی در اینکه پیگیر مشکلات کدام یک باشند سخت و غیر ممکن به نظر می رسد.
در میان چهره های اصلاح طلب به غیر از منطقیان و لاهوتی گزینه های شاخص دیگری هم هستند که می توانستند در صورت تایید صلاحیت در نتیجه نهایی انتخابات تاثیر گذار باشند.
رد گسترده ی اصلاح طلبان خصوصا در حوزه ی کهگیلویه ی بزرگ نوعی سردرگمی را بوجود آورده است،چرا که احتمال رد صلاحیت چهره های اصلی اصلاح طلبان داده می شد اما اینکه گزینه های دیگر هم اینچنین از گردونه خارج شوند کمی سخت بود و می توان گفت اصلاح طلبان خود را برای اجماع بر روی گزینه هایی می کردند که اکثریت آن ها احراز صلاحیت نشده اند.هرچند برخی چهره های دارای قابلیت رهبری جریان اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو هنوز در میدان هستند اما مهمترین موضوع این است که آیا اصلاح طلبان می توانند خود را از قید اسم ها جدا کنند یا نه؟و آیا توانایی جمع وجور کردن اوضاع به هم ریخته موجود را دارند یا نه؟
اما یکی از مهمترین اشخاصی که از پتانسیل بسیار بالایی برای پیروزی برخوردار بوده ولی رد صلاحیت شده است عدل هاشمی است.
شاید هم امید به پیروزی در میان کسانی که رد صلاحیت و یا عدم احراز ،شامل حال آن ها شده است، همین سردار هاشمی باشد چرا که خیلی ها از همین الان پیروزی وی را محتمل می دانستند.
از طرف دیگر شاید یکی از گزینه هایی که توانایی پی گیری مستمر و تغییر احتمالی رای نهایی در مورد صلاحیت خود را داراست همین عدل هاشمی باشد که گویا از همان دیشب در حال پیگیری موضوع رد صلاحیت خود است.
موضوع دیگر دلیل رد ویا عدم احراز صلاحیت هاست چنانکه برخی نسبت به دلیل رد صلاحیت خود ابراز تعجب کرده اند چرا که گویا در میان دلایل اعلامی به برخی نامزدها عدم التزام عملی به اسلام قید شده است که آن ها نسبت به این موضوع معترض هستند.ضمن اینکه بنا به این دلیل که نمی توان این خبرها را در مورد علت رد صلاحیت تایید کرد قضاوت در مورد آن هم مشکل است.
از طرف دیگر برخی معتقد به این امر هستند که با وجود رد صلاحیت ها که از قبل هم محتمل بود،اما گزینه های جوان و دارای پتانسیل خوب در میان تایید صلاحیت ها است که می توان به آن ها اعتماد کرد و استان خصوصا حوزه ی کهگیلویه را از این دور باطل چندین ساله خارج کرد.
به هر جهت باید کمی انتظار بیشتر کشید تا شفافیت عرصه انتخابات پیش رو، بیشتر شود.


به کانال تلگرام تابناک کهگیلویه وبویراحمد بپیوندید



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار