موسی اسلامیان به عنوان مدیر امور شعب بانک ملی استان مازندران معرفی شد.
کد خبر: ۱۶۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲ 14 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، مراسم تودیع هیبت الله ویسی و معارفه موسی اسلامیان به عنوان مدیر امور شعب استان مازندران در سالن اجتماعات اداره امور شعب در ساری برگزار شد.

هیبت‌الله ویسی در مراسم تودیع خود گفت: در دو سال تلاش خود در سمت مدیر امور شعب بانك ملی ایران در استان مازمندران توكل، توسل و تلاش هدفمند را در راستای اصل مردم داری، مشتری مداری و احترام به مشتریان كه سرمایه اصلی بانك هستند را در كنار قدر نهادن به كاركنان و همكاران خود در بانك ملی استان سرلوحه كار خود قرارداده بودم.

وی با اشاره به اینكه تلاش كرده است بانك ملی استان در طی زمان تصدی او ارتباط سالم با سازمان‌ها، موسسات و شركتها داشته است، افزود: ما نمی توانیم فقط به فكر منافع بانك باشیم و بانكی كه متعلق به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است باید در خدمت مردم باشد و در این راستا همكاری های لازم برای رونق بخشیدن به بخش تولید و ایجاد اشتغال و توسعه در استان در دستور كار بوده است.

مدیر سابق امور شعب بانك ملی استان مازندران مهمترین سرمایه بانك ملی را منابع انسانی آن دانست و اظهار كرد: در راستای ارتقای سطع علمی و توانمندسازی نیرو انسانی در استان طی دو سال 1256 نفر مشمول آموزش هایی از جمله خدمات انفورماتیك، ارزش افزوده، ضمانت نامه ها و علم روز بانكداری شدند تا بتوانند سرویس بهتری به مشتریان این بانك بدهند.

ویسی با اشاره به برگزاری 30 كارگاه آموزشی برای كاركنان و مدیران این بانك در سطح استان گفت: منابع استان نیز طی دو سال گذشته از 31 هزار میلیارد به 43 هزار میلیارد رسیده است كه 38 درصد رشد منابع را شاهدیم و همچنین مصارف نیز به صورت كنترل شده پرداخت شده است.

وی با اشاره به مشاركت بانك ملی استان در برزگترین مجتمع مرغ مادر در بابل كه نشان از كنترل و نظارت در مصارف دارد، تصریح كرد: در حالی كه امسال 13 درصد رشد مصارف را گزارش شده، استان مازندران در نسبت مصارف به منابع به عدد78 درصد رسیده كه به استاندارد نزدیك شده است.

مدیر سابق امور شعب بانك ملی استان مازندران با اشاره به تفاهم نامه با شهرك های صنعتی و مراجعه حضوری به شهرك های صنعتی گفت: در این بازدیدها به صورت میدانی با مشكلات صنعتگران آشنا شده و در جهت رفع مشكل مالی این گروه از فعالین اقتصادی استان گام برداشته شده است.

ویسی با تاكید بر زحمات همكاران خود در بانك ملی در جهت وصول مطالبات ادامه داد: در سال گذشته و با راهكارهایی همچون اصلاح نرخ، تسهیل و دادن فرصت برای به فعالین اقتصادی و تولیدی3 هزار میلیارد ریال از منابع تعیین تكلیف شد.

وی نرخ موثر تسهیلات را از 10درصد به نزدیك 15 درصد دانست و اظهار كرد: با وصول مطالبات و بهینه كردن مصارف این امر محقق شده و تراز سود و زیان شعب مثبت بوده است.

ویسی همچنین از ارتقای 53 شعبه استان خبر داد و گفت: در سال گذشته مدیریت امور شعب استان مازندران در شش ماه اول سال رتبه اول، در شش ماه دوم سال رتبه دوم و در شش ماهه ابتدای سال جاری نیز رتبه اول را كسب كرده و از درجه یك به درجه یك الف ارتقا یافته است.

وی از بازرسی های محسوس و نامحسوس 150 شعبه استان نیز در دو سال گذشته گفت و اظهار كرد: از همه شعب استان طی دو سال دو بار بازرسی رسمی و 4 بار نیز بازرسی نامحسوس انجام شده است كه این روند موجب كاهش شكایات شده و این نشانه وفاداری و تعهد سازمانی همكاراان من در بانك ملی بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار