رستوران گالری و کافه کتاب توکا دوشنبه شب با حضور یونس عالی پور معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم و جمعی از مسوولان اجرایی در قم افتتاح شد.
کد خبر: ۱۵۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 29 December 2015
به گزارش تابناک قم، مدیر این رستوران گالری در مراسم افتتاحیه این مجموعه با بیان اینکه متاسفانه مردم آنگونه که باید و شاید از گالری های هنری و کتابفروشی ها استقبال نمی کنند، اظهار داشت: بسیاری از مردم از رویدادهای فرهنگی و هنری هیچ اطلاعی ندارند و این اصلا مناسب و زیبنده نیست. 

احمد نوروزی هدف از راه اندازی این رستوران گالری و کافه کتاب را بهره مندی مردم از یک فضای هنری و فرهنگی هنگام صرف غذا دانست و گفت: ما در کنار منوی غذا، منوی کتاب را نیز به مجموعه خود اضافه کرده ایم تا شاید اقدامی در جهت افزایش علاقه مندی مردم به کتاب و کتابخوانی انجام داده باشیم. 

این مجموعه که در مجتمع تجاری باران واقع در منطقه سالاریه احداث شده است، دارای یک کتابخانه با یک هزار عنوان کتاب عمومی و نیز مکانی برای مطالعه می باشد که تا فروردین سال آینده تعداد عنوان کتاب های آن تا 4 هزار عنوان افزایش خواهد یافت. 

همچنین در مراسم افتتاحیه این رستوران گالری از یک اثر هنری با عنوان «بسم الله الرحمن الرحیم» و همچنین مجموعه عکس «از کنار جاده» که اثر حسین قدیانی هنرمند عکاس استان قم است، رونمایی شده و علاقه مندان تا 10 روز می توانند از این مجموعه عکس در رستوران گالری توکا بازدید نمایند. 

بخش ویژه کودکان از دیگر بخش های مجموعه توکا می باشد که دارای کتابخانه ، محلی برای نقاشی دیواری و همچنین بازی های رایانه ای کودکان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار