مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت:
علاوه بر 9 ایستگاه ثابت آتش نشانی شهر رشت ، هفت پایگاه سیار نیز از عصر امروز تا آخر شب با بکارگیری 29 دستگاه خودروی آتش نشانی در سطح شهر رشت مستقر و آماده مقابله با خطرات و حوادث احتمالی هستند.
کد خبر: ۱۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴ 17 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت : 16پایگاه ثابت و سیار این سازمان در سطح شهر رشت برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه سوری به حالت آماده باش در آمده اند.

علی مقصودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : علاوه بر 9 ایستگاه ثابت آتش نشانی شهر رشت ، هفت پایگاه سیار نیز از عصر امروز تا آخر شب با بکارگیری 29 دستگاه خودروی آتش نشانی در سطح شهر رشت مستقر و آماده مقابله با خطرات و حوادث احتمالی هستند.

وی خاطرنشان کرد : با توجه به فراخوانی که صورت گرفته است 164نفر در آتش نشانی رشت آماده هستند تا در صورت که اتفاق یا حادثه ای رخ دهد به حادثه دیدگان خدمت رسانی کنند.

وی اظهارداشت : 20 تخته بنر حاوی هشدارها احتیاطی و خطرات ناشی از انفجار مواد محترقه در نقاط مختلف شهر نصب شده است .

وی نوجوانان را آسیب پذیرترین قشر آتش بازی های چهارشنبه سوری دانست و افزود : 10هزار پوستر و عکس تاثیر گذار شامل پیام ها و توصیه های ایمنی با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان در مدارس استان بین دانش آموزان توزیع شده است.

وی خطاب به جوانان و نوجوانان اظهار داشت : وجود ترقه های آتشین ایمن دروغ است و مواد محترقه بدون خطر وجود ندارد و آنان نباید با اقدامات خطر آفرین نشاط و آرامش خانواده های خود را به خطر بیاندازند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار