مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان:
علیزاده با بیان اینکه اسکان موقت و کمپینگ‌ها برای سرریز مسافران از هتل‌ها پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: خوابگاه‌های دانشجویی برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳ 17 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، رضا علیزاده در جلسه تمهید مقدمات استقبال از مسافران نوروزی در گیلان با اشاره به آمادگی یک‌هزار و 38 مرکز اقامتی در استان اظهار کرد: نوروز سال 94 افزایش قیمت در هتل‌ها و مکان‌های اقامتی نداریم.

وی از افزایش 10 درصدی تخت‌های تاسیسات اقامتی گیلان در نوروز سال 94 خبر داد و افزود: تعداد 18 هزار تخت برای استقبال از مسافران نوروزی آماده شده است.

علیزاده با بیان اینکه اسکان موقت و کمپینگ‌ها برای سرریز مسافران از هتل‌ها پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: خوابگاه‌های دانشجویی برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان به تشکیل کمیته مشترک نظارتی از اماکن اقامتی و واحدهای صنفی در استان اشاره کرد و گفت: نوروز سال 94 نظارت بر تاسیسات اقامتی و واحدهای ارائه‌کننده خدمات و کالا به صورت مستمر ادامه دارد.

وی تکلیف هر کدام از دستگاه‌های اجرایی در نوروز سال 94 را مشخص خواند و بیان کرد: ستاد اجرایی تسهیلات سفر در تمام شهرستان‌ها تشکیل شده است.

طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی گیلان آغاز شد

مدیرکل دامپزشکی گیلان نیز در جلسه مذکور از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تمام مراکز زیر نظارت دامپزشکی خبر داد و گفت: 25 اسفند ماه جاری طرح مذکور آغاز شده و تا 14 فروردین ماه سال 94 ادامه دارد.

سهراب عاقبتی به گشت‌های مشترک نظارتی با همکاری دیگر دستگاه‌ها اشاره کرد و افزود: گشت‌های مشترک از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در تمام شهرستان‌ها بازدید می‌کنند.

وی شماره تلفن پیام‌گیر 1512 را ویژه اداره کل دامپزشکی گیلان برای دریافت گزارش‌های مردمی دانست و بیان کرد: در مجموع 140 نفر از کارکنان دامپزشکی گیلان در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی حضور دارند.

عاقبتی اجرای طرح مذکور را در راستای حفظ سلامت مصرف‌کنندگان عنوان کرد و یادآور شد: گشت‌های ثابت و سیار کنترل و نظارت بهداشتی از ساعت هشت صبح تا 20 عصر در دو نوبت کاری از مراکز تولید، بسته‌بندی، نگه‌داری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها، هتل‌ها، چلوکبابی‌ها و... که از فرآورده‌های خام دامی برای طبخ غذا استفاده می‌کنند، بازدید می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار