رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت در پاسخ به شایعات لغو خرید دستگاه «ام.آر.آی» دهدشت و اختصاص این دستگاه به گچساران گفت: اطمینان می‌دهم این دستگاه به زودی وارد شهرستان خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵ 15 December 2015
رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت در پاسخ به شایعات لغو خرید دستگاه «ام.آر.آی» دهدشت و اختصاص این دستگاه به گچساران گفت: اطمینان می‌دهم این دستگاه به زودی وارد شهرستان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید امیر مولایی‌فر عصر امروز در جمع خبرنگاران نصب دستگاه «ام.آر.آی» را از نیازهای ضروری شهرستان برشمرد و اظهار کرد: یک دستگاه ام.آر.آی به مبلغ 60 میلیارد ریال خریداری شده و پس از طی مراحل گمرکی وارد شهرستان خواهد شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت با بیان اینکه عملیات آماده سازی فضای فیزیکی بخش «ام.آر.آی» در دست تکمیل است افزود: با نصب دستگاه و بهره‌برداری از این بخش ارائه خدمات به بیماران با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

مولای‌فر شایعات مبنی بر لغو ارسال دستگاه ام.آر.آی به دهدشت و اختصاص این دستگاه به شهرستان گچساران را بی‌اساس خواند و گفت: این‌که تصادفا دستگاه گچساران زودتر به مقصد رسیده به معنای لغو ارسال دستگاه ام.آر.آی دهدشت نیست .

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدا هم قرار بود دو دستگاه ام.آر.آی برای دهدشت و گچساران یک دستگاه سی‌تی اسکن برای یاسوج خریداری شود.

وی با بیان این‌که شماره سریال دستگاه‌ها هم در سند ثبت سفارش شرکت بنام هر شهر مشخص شده است تصریح کرد: تصادفا دستگاه گچساران زودتر رسید ولی هنوز نصب نشده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت ادامه داد: این دستگاه‌ها از طریق وزارت بهداشت از شرکت تولید کننده خریداری شده و جزییات اداری و ترتیب نوبت انتقال را تا این اواخر به ما اعلام نکرده بودند.

مولایی‌فر نسبت به نصب و راه‌اندازی ام.آر.آی دهدشت اطمینان داد و گفت: دستگاه دهدشت 2 روز پیش وارد گمرک شد و در مراحل ترخیص است.

مولایی‌فر بیشترین کارکرد ام.آر.آی را در جراحی‌های مغز و اعصاب دانست و با اشاره به جذب جراح مغز و اعصاب در بیمارستان دهدشت به موازات خرید و نصب دستگاه افزود: بخش مربوطه هم با سرعت در حال تکمیل است و تاکنون سه جراحی اورژانس هم انجام شده است.

مولایی‌فر شایعه‌پراکنی را باعث دلسردی مردم دانست و گفت:مهم خرید و راه‌اندازی ام.آر.آی در این شهرستان است و چنان‌چه به دلایلی تاخیری در انتقال دستگاه پیش آمده روا نیست مردم را با شایعات نگران و دلسرد کنیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه دستگاه ام.آر.آی تا قبل از بهمن ماه نصب و راه‌اندازی خواهد شد افزود: اطمینان می‌دهم جای هیچ نگرانی نیست و بزودی به شهرستان منتقل و ظرف 2 روز آینده باقیمانده تاسیسات خنک کننده و یو.پی‌.اس دستگاه نصب خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار