مرد شیطان صفتی که برای برقراری رابطه خیابانی با صاحب یک آگهی اینترنتی دست به تهدید زن جوان زده بود به همت پلیس فتای سبزوار دستگیر و نقشه اش نقش بر آب شد.
کد خبر: ۱۴۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰ 15 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سرهنگ «هاشمی» فرمانده انتظامی سبزوار به خراسان گفت: زن جوانی که در زمینه گردشگری فعالیت داشت با مراجعه به پلیس فتای شهرستان پرده از تهدید های مرد ناشناس در فضای مجازی برداشت.

زن جوان در اظهارات خود مدعی شد که مرد مزاحم خود را یکی از مسئولان شهر معرفی و من را مدام تهدید به ابطال مجوزهای گردشگری می کند و این اقدام او موجب نگرانی من شده است.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتای شهرستان به سرعت موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و توانستند با انجام چندین عملیات فنی در فضای سایبر عامل ارسال پیام های تهدید آمیز راکمتر از 24 ساعت شناسایی و متهم 30 ساله را دریکی از روستاهای اطراف سبزوار دستگیر کنند.

وی ادامه داد: متهم در حالی در مقر پلیس بازجویی شد که در مقابل مستندات غیر قابل انکار پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و در اعترافاتش مدعی شد من مشخصات زن جوان را از یک آگهی اینترنتی برداشتم و با ارسال پیام در فضای مجازی قصد داشتم تا با زن جوان رابطه دوستی برقرار کنم که او به درخواست های من توجهی نکرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار