با دستگیری چهار عامل تهیه و توزیع موادمخدر در شهر مشهد، دو تن تریاک و بیش از نیم کیلو طلا از آن‌ها کشف‌وضبط شد.
کد خبر: ۱۴۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 14 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی در تشریح عملیات ردزنی و کشف محموله سنگین تریاک در مشهد، به شهرآرا گفت: تیم‌های پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان‌رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از ترانزیت محموله سنگین موادمخدر از استان‌های جنوبی کشور به مشهد دست یافتند.

سردار بهمن امیری‌مقدم افزود: ردزنی‌های اطلاعاتی پلیس حاکی از آن بود که سوداگران مرگ، محموله سنگین تریاک را داخل یک منزل مسکونی واقع‌در قاسم‌آباد مشهد دپو کرده و همچنین قصد تحویل آن را به چند قاچاقچی دیگر دارند. فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: با کسب این اطلاعات سه اکیپ از پلیس مبارزه با موادمخدر به‌طورکاملا نامحسوس در اطراف منزل مسکونی قاچاقچیان کمین کردند و آن محل ‌را زیرنظر گرفتند.

اسارت قاچاقچیان در پنجه قانون

به‌گفته امیری‌مقدم، ماموران موفق شدند پس از گذشت ٢۴ساعت، روز گذشته زمانی که سوداگران مرگ قصد داشتند محموله موادمخدر را به راننده یک خودروی پژو۴٠۵ تحویل دهند، به‌طور غافل‌گیرانه به‌همراه فرد دیگری دستگیر کنند.

وی گفت: اکیپ دیگری از ماموران مبارزه با موادمخدر نیز برای دستگیری راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری آزرا که از اعضای باند بودند و به‌طور مداوم وضعیت کوچه را زیرنظر داشتند، وارد عمل شده و پس از تعقیب‌وگریز موفق به دستگیری دو متهم دیگر شدند.

کشف دو تن تریاک و نیم‌کیلو طلا

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی تصریح کرد: در این عملیات دو تن تریاک که داخل گالن‌های بیست‌لیتری جاسازی شده بود، به‌همراه ۵۶٠گرم طلا و یک دستگاه تجهیزات پیشرفته ماهواره‌ای نیز کشف شد.

امیری‌مقدم با تشکر از تلاش یک‌ماهه پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان‌رضوی که منجر به کشف محموله سنگین موادمخدر شد، گفت: تحقیقات گسترده پلیس دراین‌خصوص ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار