دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اجرای پروژه‌های ارتقای کیفیت به سمت بین‌المللی شدن حرکت می‌کند.
کد خبر: ۱۴۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 14 December 2015
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اجرای پروژه‌های ارتقای کیفیت به سمت بین‌المللی شدن حرکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین کریم امروز در مراسم تکریم و معارفه معاونت‌های درمان، بهداشت و توسعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار کرد: طی 15 سال اخیر کارهای بسیاری صورت گرفته و 250 پروژه در دانشگاه علوم پزشکی انجام شده که نشان دهنده عملکرد معاونت توسعه در پیگیری‌ها و دریافت اعتبارات است.

وی ادامه داد: تمام پروژه‌ها در حال حاضر با سرعت مناسبی در حال انجام است و در حال پروژه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی وجود ندارد که برای انجام آن با مشکل رو به رو باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه دانشگاه در شروع کارم با کمبودهای بسیار جدی رو به رو بود، افزود: سال نخست را به اجرای پروژه‌ها اختصاص دادیم و سال آینده نیز سال بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی دانشگاه است.

کریم بیان داشت: در شرایط کنونی وضعیت مالی مناسب اعتبارات بیشتر باعث قدرت و کارکرد بیشتر می‌شود و پس از بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادی دانشگاه به سمت پروژه‌های ارتقا کیفیت و در فاز آخر به سمت یک دانشگاه بین‌المللی پیش خواهد رفت.

وی با تصریح اینکه در سال گذشته بسیاری از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی برای وزارت‌ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی الگو شده است، گفت: دانشگاه‌ها باید ارتباطات داخلی و خارجی خوبی داشته باشد، چون در غیر این صورت پیشرفت مناسبی نخواهد داشت که در این زمینه برنامه‌های بسیاری در زمینه‌های بین‌المللی‌سازی دانشگاه وجود دارد.

گفتنی است، در این مراسم ابراهیم شکیبا از معاونت توسعه و مدیریت منابع تودیع و قباد محمدی به این سمت معارفه شد؛ همچنین علیرضا احمدی از معاونت امور بهداشتی تودیع و ابراهیم شکیبا در این سمت معارفه و حمیدرضا شتابی از معاونت درمان تودیع و سید‌قاسم میر‌بهاری معارفه شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار