کد خبر: ۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸ 28 January 2015
مربی تیم تیر و کمان البرز گفت: مسئولان برگزاری لیگ برتر تا پایان هفته چهارم، جدولی از نحوه امتیازها و رتبه‌بندی تیم‌ها ارائه نکرده‌اند و به همین دلیل نمی‌دانیم در لیگ چندم هستیم! 
میلاد مهجوری اظهار کرد: در سال‌های قبل، این مهم از سوی مسئولان برگزاری لیگ برتر رعایت می‌شد اما در لیگ جدید و تا پایان هفته چهارم با وجود درخواست ارائه جدول رده‌بندی، این اتفاق رخ نداده است. 
وی با بیان این که حتی در سایت فدراسیون تیر و کمان نیز رده‌بندی تیم‌ها و همچنین امتیازها وجود ندارد، خاطرنشان کرد: گمان می‌کنم تیم البرز تا پایان هفته چهارم با دو پیروزی و یک شکست و کسب 9 امتیاز، در رده سوم و یا چهارم قرار داشته باشد!
 مهجوری درباره نتایج تیم البرز در لیگ برتر، گفت: بازی هفته اول ما مقابل نماینده اردبیل، به دلیل عدم حضور این تیم انجام نشد و تا به امروز نیز تاریخ برگزاری این بازی اعلام نشده است.
به گزارش ايسنا مربی تیم تیر و کمان البرز افزود: در هفته دوم مقابل کاسپین قزوین چهار بر یک پیروز شدیم و در هفته سوم نیز هیات بم کرمان را با همین نتیجه شکست دادیم؛ تنها باخت ما در هفته گذشته بود که مقابل تیم امیدیه اهواز مغلوب شدیم. 
مهجوری یادآور شد: شرایط تیم البرز در لیگ برتر مناسب است و در صورت برگزاری بازی عقب افتاده مقابل اردبیل و پیروزی در این دیدار، احتمالا به جمع دو سه تیم برتر راه خواهیم یافت. 
وی در پایان گفت: با برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ، هفته پنجم لیگ برتر تیر و کمان در رشته کامپوند، 17 بهمن ماه در قزوین و در رشته ریکرو اول اسفند ماه در یزد برگزار خواهد شد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار