همزمان با شهادت امام رضا(ع) صورت گرفت:
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: همزمان با سالروز شهادت امام هشتم(ع) رکورد استفاده از قطار شهری در یک روز شکسته شد و بیش‌از 157 هزار نفر از زائران از خدمات خط یک قطار شهری مشهد استفاده کردند.
کد خبر: ۱۴۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 13 December 2015
به گزارش تابناک رضوی قاسم طاهری در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در شب رحلت رسول اکرم(ص) قطار شهری مشهد تا ساعت 23 با استفاده از 20 رام قطار، دو واگن و چهار قطار در انتظار به خدمات‌رسانی پرداخت و بیش از 130 هزار نفر از این خط استفاده کردند.

وی افزود: در شب رحلت پیامبر اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) بیش از 130 هزار نفر و طی دو روز گذشته نیز به ترتیب 80 و 85 هزار نفر به‌صورت روزانه از خط یک قطار شهری مشهد استفاده کردند، این در حالی بوده که میانگین استفاده مسافران در روزهای تعطیل بین 40 تا 50 هزار نفر است.

طاهری بیان کرد: روز گذشته همزمان با سالروز شهادت امام هشتم(ع) رکورد استفاده از قطار شهری طی یک روز شکسته شد و بیش از 157 هزار نفر از زائران و مجاوران به‌صورت رایگان طی یک روز از خدمات خط یک قطار شهری مشهد بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد تصریح کرد: در چهار روز پایانی ماه صفر نیز بیش از نیم میلیون نفر از زائران و مجاوران حرم رضوی از خط یک قطار شهری مشهد استفاده کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار