- وضعیت نه چندان جالب و جو خاص محل تمرین تراکتورسازی باعث شد تا قلعه‌نویی توسط اطرافیانش به نوعی اسکورت شود و از محل تمرین بیرون برود.
کد خبر: ۱۴۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 09 December 2015

به گزارش تابناک تبریز، پس از پایان تمرین تراکتوری‌ها در حضور قلعه‌نویی، سرمربی جدید این تیم به سمت ماشین خود رفت تا از محوطه تمرینی خارج شود.

- در اواخر تمرین تراکتورسازی میان تماشاگران این تیم دو دستگی شدیدی ایجاد شد. به نحوی که نیمی از آنها علیه قلعه‌نویی شعار می‌دادند و نیمی دیگر تراکتورسازی را تشویق می‌کردند. قلعه‌نویی هنگام خروج از تمرین به سمت تماشاگرانی که تراکتورسازی را تشویق می‌کردند رفت و برای آنها دست تکان داد.

- وضعیت نه چندان جالب و جو خاص محل تمرین تراکتورسازی باعث شد تا قلعه‌نویی توسط اطرافیانش به نوعی اسکورت شود و از محل تمرین بیرون برود.

- یکی از هواداران تراکتورسازی هنگامی که قلعه‌نویی می‌خواست سوار ماشین خود شود به سمت او رفت و خطاب به سرمربی جدید تیمش گفت که آقای قلعه‌نویی، در تراکتورسازی باید دلت تراکتوری باشد نه آبی و قرمز. این صحبت او با لبخند قلعه‌نویی همراه شد.

- مترجم تونی اولیویرا که در تمرین حضور داشت مورد خطاب برخی هواداران تراکتورسازی قرار گرفت. آنها از او می‌خواستند با تونی صحبت کند تا بار دیگر هدایت تراکتورسازی را قبول کند.

  • امیر قلعه‌نویی در پایان این تمرین به درخواست خبرنگاران مبنی بر مصاحبه با اصحاب رسانه پاسخ منفی داد.تمرین تراکتورسازی تحت تاثیر حضور امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید قرمزپوشان تبریز برگزار شد. در این تمرین بیش از ۱۰۰ هوادار حضور داشتند که در پایان میان آنها دو دستگی شکل گرفت.

    عده‌ای از هواداران مشغول تشویق تیم شدند و عد‌ه‌ای دیگر به سر دادن شعار علیه امیرقعله‌نویی و سعید عباسی پرداختند. البته تعداد هوادارانی که مشغول تشویق تیم بودند بیشتر از مخالفان قلعه‌نویی بود.

    قرار است دقایقی دیگر قرارداد قلعه‌نویی در دفتر هیأت فوتبال که به باشگاه آورده شده به ثبت برسد.

    • در پایان تمرین هواداران ناراضی نسبت به حضور قلعه‌نویی سمت محمد ایرانپوریان کاپیتان تراکتورسازی رفتند و بابت حضور قلعه‌نویی به وی گلایه کردند. ایرانپوریان هم از هواداران خواست آرامش خود را حفظ کنند و برای موفیت تیم از باشگاه حمایت کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار