نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با تابناک ؛
تابناک گیلان: 16 آذر و به مناسبت روز دانشجو ، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد این شهر مهمان و سخنران این روز پرحاشیه بود که با گمانه زنی ها و حدسیات و روایات مختلف لغو شد و بیانیه و واکنش های جناح راست را به دنبال داشت.
کد خبر: ۱۴۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 09 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان:
16 آذر و به مناسبت روز دانشجو ، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد این شهر، مهمان و سخنران این روز پرحاشیه بود که با تمام گمانه زنی ها و حدسیات و روایات مختلف لغو شد و بیانیه بسیج دانشجویی و واکنش های تند جناح راست را به دنبال داشت.

به گزارش تابناک گیلان، در همین راستا و در بررسی آنچه تا به امروز و پس از روی کار آمدن دولت یازدهم در کشور اتفاق افتاده ، گفت و گویی کوتاه با احمد رمضانپور نرگسی،نماینده پنجم و ششم مردم رشت در مجلس شورای اسلامی داشتیم ؛ که وی اظهار کرد: از آنچه برای زاکانی در دانشگاه ازاد رشت اتفاق افتاد هرگز خوشحال نیستیم.

رمضانپور نرگسی تصریح کرد: فرمایش خداوند متعال در قرآن به روشنی بر اصل ازادی بیان و شنیدن همه قول ها و انتخاب بهترین سخن تاکید دارد.

نماینده سابق مردم رشت با کنایه به واکنش های تند بسیج دانشجویی و جناح راست گیلان اظهار داشت: چه خوب بود که دوستان دلواپس ما ، در لغو سخنرانی های مجوزدار و چاقو کشی و شلوغ کاری های عمدی نیز واکنش داشته باشند.


چرا دلواپسان به چاقاچو کشی در سخنرانی های مجوزدار واکنشی نشان نمی دهند!؟ / از لغو سخنرانی زاکانی خوشحال نیستیم / هیچ مصلحتی بالاتر از مصلحت انقلاب نیست


رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان گیلان اضافه کرد: هیچ مصلحتی بالاتر از مصلحت انقلاب و نظام نیست و همه فرزندان این نظام و انقلاب باید بتوانند در دانشگاه ها صحبت کنند.

نماینده پنجم و ششم مردم رشت با بی اطلاع خواندن خود از چرایی لغو سخنرانی زاکانی گفت: اطلاع دقیقی از ماجرا ندارم اما در قانون آمده که هیئت 3 نفره داشگاه تصمیم گیر است.

رمضانپور در پایان با انتقاد از لغو سخنرانی های مختلف از گذشته تا به امروز اظهار کرد: چرا تنها این لغو سخنرانی برای آقایان مهم شده است ؛ چراکه مدت زیادی نیست که بسیاری از دلسوزان و دانشگاهیان اصلاح طلب نیز در روز 16 آذر و در دانشگاه تهران ، مجوز برای سخنرانی نگرفتند و از فیلتر هیئت نظارت دانشگاه عبور نکردند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار