مشاور مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان در امید دهی به کودکان موفق ترین موسسه استان بوده است.
کد خبر: ۱۴۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 08 December 2015

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی ،توحید اصغرزاده مشاور مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در دیدار مدیر مسئول موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان اظهار داشت: این موسسه در امید دهی به کودکان موفق ترین مرکز بوده است چرا که افراد مجموعه کار خود را باور کرده و معامله خود را با خداوند انجام داده اند.

وی با اشاره به طرح خانه آرزو ها افزود: این طرح را می توان در قالب دست های کوچک دعا ادامه داد تا کودکان از نظر معنوی نیز به خداوند نزدیکتر شوند.

اصغرزاده ادامه داد: آموزش و پرورش استان نیزاز تمام ظرفیت های موجود در راستای حمایت و امید دهی به کودکان بهره خواهد جست..

وی با اشاره به ظرفیت مدارس غیر دولتی و گروه های انجمن اولیا و مربیان اضافه کرد: بنیاد کودک باید در جلسات اولیاو مربیان حضوری فعال داشته باشد.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: هدف گذاری های ابتدایی این موسسه باید آشنا ساختن خانواده ها و دانش آموزان با اهداف و طرح های این موسسه باشد.

ایجاد مجمع خیریه دانش آموزی و دادن کارت عضو افتخاری خانه آرزوها بهدانش آموزان از جمله موارد مطرح شده از سوی "حسین عباس زاده" رئیس سازمان دانش آموزی استان برای کمک به این موسسه بود.

گفتنی است روؤسای ادارات انجمن اولیا و مربیان، موسسات غیر دولتی آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه حضور داشتند که زمینه های حمایت از دانش آموزان مستعد و بی بضاعت را بازکاوی نمودند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار