مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد از سرویس دهی رایگان ناوگان قطار شهری در روز شهادت امام رضا (ع) در پایتخت معنوی ایران اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 07 December 2015
قاسم طاهری ، مدیر عامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی با تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام سوگواری و آرزوی قبولی عزاداری های مومنان افزود: طرح پیشنهادی این شرکت در خصوص اعلام سرویس دهی رایگان در روز شهادت ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا پس از مساعدت معاونت محترم حمل و نقل و ترافیک و شهردار مشهد به تصویب شورای اسلامی شهر مشهد رسید و سرویس دهی قطار شهری  در روز شنبه 21/9/94 مصادف با روز شهادت امام رضا (ع) رایگان می باشد.
وی افزود : سرویس دهی از ساعت 6 صبح آغاز و تا ساعت 22 شب با سرفاصله زمانی 4:30  الی 6 دقيقه صورت می پذیرد.
وی هم چنین از افزایش ساعت سرویس دهی این سامانه در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه مصادف با ایام رحلت نبی مکرم اسلام ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) تا ساعت 23 خبر داد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به پیش بینی حضور خیل عظیم عزاداران به منظور بهره مندی از برنامه های حرم مطهر و همچنین هیئات مذهبی سطح شهر، شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد برای جابه جایی آسان همراه با آرامش مسافرین این سامانه آمادگی کامل دارد.
طاهری افزود: با توجه به حضور هیئات مذهبی از سراسر کشور در این ایام و بهره مندی ایشان از قطار شهری به منظور تردد به اطلاع می رساند ورود ادوات عزاداری حجیم از قبیل طبل، علم، پلاکارد، سیستم های صوتی و... به داخل ایستگاه ها و واگن های قطار شهری ممنوع می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار