امام‌جمعه مهران:
85 درصد منازل مردم مهران براي اسکان زائران اختصاص‌یافته و تابلو بيت الحسين(ع) بر روي در اين منازل نصب‌شده و 100 در صد مساجد و حسینیه‌ها و 40 درصد ظرفيت مدارس مهران به اسکان زائران اختصاص‌یافته است.
کد خبر: ۱۳۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 03 December 2015

به گزارش تابناک ایلام، امام‌جمعه مهران گفت: نيروي انتظامي، نماد پليس اسلامي، مردم‌دار و الگويي مناسب براي ساير دستگاه‌ها به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «روح الله ولد بيگي» در حین بررسی وضعیت زائران مرز مهران اظهار کرد: اعتقاد و باور مردم به اين سمت سوق پیداکرده که خدمت به زائر حسيني (ع) يک وظيفه ديني و اجتماعي است و از ابتداي شروع حضور زائران در مهران، تعداد 80 موکب در اين شهر راه‌اندازی شده که از اين تعداد 5 موکب در نقطه صفر مرزي و 75 موکب نيز از پايانه مرزي مهران تا ورودي شهر ايلام مستقرشده است.

وی بابیان اینکه تمامي موکب‌های پذيرايي به‌صورت 24 ساعته تا وجود آخرين زائر در شهرستان مهران فعاليت خواهند داشت افزود: ستاد مردمي استقبال از زائران براي زمان برگشت زائران برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام داده، و روزانه در دو وعده غذايي ناهار و شام و در حجم بالا 15 بار تقسيم غذاي گرم صورت می‌گیرد.

ولد بیگی با تأکید بر اینکه بابیان اينکه خدمت به زائران حسيني(ع) وظيفه ديني و اجتماعي است،خاطرنشان کرد: 85 درصد منازل مردم  مهران براي اسکان زائران اختصاص‌یافته و تابلو بيت الحسين(ع) بر روي در اين منازل نصب‌شده و 100 در صد مساجد و حسینیه‌ها و 40 درصد ظرفيت مدارس مهران به اسکان زائران اختصاص‌یافته است.

امام‌جمعه مهران با اشاره به اینکه امسال مردم با در اختیار گذاشتن زائران انقلاب مهمان‌نوازی انجام دادند تصریح کرد: امسال استان‌های زيادي از سراسر کشور براي برپايي موکب پذيرايي از زائران درخواست داشتند و اين فرهنگ موکب داري از استان ايلام به ساير استان‌ها سرايت کرده است.

امام‌جمعه مهران، خدمات پليس استان را در اربعين امسال بسيار ارزنده توصيف کرد و گفت: نيروي انتظامي نماد پليس موجب و مردم‌دار که الگويي بسيار مناسب براي ساير ترجمان‌ها است ، است./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار