لیونل مسی مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن و بهترین مهاجم لا لیگا در فصل ۲۰۱۵ - ۲۰۱۴ انتخاب شد.
کد خبر: ۱۳۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 02 December 2015
به گزارش تابناک یزد، خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: مسی که بخت اصلی انتخاب شدن به عنوان برنده توپ طلا در سال 2015 به حساب می آید ششمین بار عنوان بهترین بازیکن لا لیگا را به خود اختصاص داد.  

با نظر بازیکنان حاضر در لیگ اسپانیا لیونل مسی که فصل گذشته 43 گل به ثمر رساند و همراه با بارسا قهرمان لا لیگا شد عنوان بهترین بازیکن را در رقابت با کریستیانو رونالد مهاجم پرتغالی رئال مادرید کسب کرد.

مسی درباره این عناوین گفت: « برای من افتخار بزرگی است که این جایزه را در حضور این همه بازیکن مهم در لا لیگا دریافت می کنم و از این موضوع خیلی خوشحالم .»

مسی که با بارسا سه قهرمانی در لا لیگا، جام حذفی اسپانیا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد همچنین عنوان بهترین مهاجم لا لیگا را با نظر کاپیتان تیم های حاضر کسب کرد.

در دیگر گروه ها کلودیو براوو شیلیایی ( بارسا ) به عنوان بهترین دروازه بان، سرخیو راموس اسپانیایی ( رئال مادرید ) به عنوان بهترین مدافع، خیمس رودریگز کلمبیایی ( رئال مادرید ) بهترین هافبک و لوییس انریکه ( بارسلونا ) بهترین مربی انتخاب شدند.

با نظر هواداران سوفیان فوگولی الجزایری ( والنسیا ) بهترین بازیکن آفریقایی و نیمار برزیلی (بارسلونا ) بهترین بازیکن از قاره آمریکا انتخاب شد.

اما کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید که فصل گذشته با 48 گل بهترین گلزن لالیگا شد فقط به جایزه عمومی با رای تماشاگران بسنده کرد.

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی که روز دوشنبه بین نامزدهای نهایی توپ طلای سال 2015 قرار گرفتند 11 ژانویه در زوریخ با نیمار برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان رقابت خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار