کد خبر: ۱۳۸۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 01 December 2015

شهردار مشکین دشت فردیس گفت: شهروندان قبل از خرید هرگونه ملکی حتما از شهرداری استعلام کنند تا در آینده به مشکل بر نخورند .

به گزارش ایرنا، محبوب فروزنده روز سه شنبه در نشست ساماندهی املاک قولنامه ای مشکین دشت، افزود: با توجه به ابلاغ طرح تفصیلی و مشخص شدن کاربری های اراضی سطح شهر در طرح تفصیلی و همچنین به دلیل پیشگیری از بروز هرگونه معاملات خلاف بنا به دستور قضایی از سوی دادستان شهرستان فردیس، کلیه مسئولین املاک سطح شهر موظف هستند قبل از انعقاد هرگونه قراردادی به خصوص املاک و اراضی قولنامه ای از شهرداری مشکین دشت استعلام نوع کاربری را دریافت کنند.

وی گفت:همکاری مسئولین املاک در این طرح می تواند تاحدود زیادی از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کرد و از لحاظ اصول شهرسازی نیز قطعا موثر خواهد بود.

فروزنده اظهار کرد: برای داشتن شهری پویا و همچنین رشد و توسعه شهر همه ساکنین خصوصا اصناف باید شهرداری را یاری کنند و همه ما باید تابع قانون و مقررات و یک سری اصول تعریف شده باشیم.

وی گفت: فروزنده افزود: هدف مدیریت شهری بر این است تا شرایط ایده آل را برای زندگی شهروندان در شهر مهیا کند و در این خصوص از شهروندان تقاضای همکاری و مساعدت کرد.

محمد مهرور رییس اتاق اصناف شهرستان فردیس در این نشست گفت: اتحادیه املاک شهرستان فردیس در راستای قوانین تعریف شده همکاری تنگاتنگ را با شهرداری مشکین دشت خواهد داشت.

سرهنگ اسداله آهنگر رییس پلیس پیشگیری شهرستان فردیس نیز گفت: همه ما موظفیم در چهارچوب قانون و مقررات و در جهت اجرایی شدن آن تلاش نماییم و شهروندان بایستی در شهر تابع قوانین و مقررات باشند و از هرگونه هرج و مرج و کار غیر قانونی پرهیز نمایند.

در راستای ساماندهی املاک قولنامه ای ،نشستی در شهرداری مشکین دشت با حضور مدیران املاک مجوز دار سطح شهر ،رییس اتاق اصناف شهرستان فردیس ،رییس اتحادیه املاک فردیس، رییس پلیس پیشگیری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فردیس، بخشدار مشکین دشت، افشار عضو شورای شهر و شهردار مشکین دشت برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار