مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد مقدس گفت: 2500 تُن ریل قطار شهری هفته آینده وارد مشهد مقدس می‌شود.
کد خبر: ۱۳۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 28 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، کیانوش کیامرز در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: 2500 تن ریل قطار شهری هفته آینده به مشهد وارد می‌شود.
 
وی بیان کرد: این ریل‌ها از شرکت لوچینی ایتالیا خریداری شد و پس از تحمل مشکلات بسیار بالاخره وارد ایران شدند؛ در حال حاضر تمامی این ریل‌ها از گمرک بندرعباس ترخیص و به سوی مشهد در حال حرکت هستند.
 
کیامرز گفت: برای خرید قسمت اول ریل‌ها حدود 9 میلیارد تومان هرینه شده و برای خریداری پارت دوم ریل های خط دو قطار شهری به 9 میلیارد تومان بودجه دیگر نیاز داریم.
 
مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد بیان کرد: در حال حاضر 50 درصد ریل‌های خط دو قطار شهری مشهد خریداری شده است؛ با این میزان ریل می‌توانیم یک مسیر 7.5 کیلومتری به صورت رفت و برگشت با مسافتی حدود 15 کیلومتر را ریل گذاری کنیم.
 
کیامرز گفت: یکی دیگر از فعالیت‌های مهم در بخش خط دو قطار شهری مشهد عملیات مونتاژ دستگاه تی بی ام است که به این منظور جرثقیل عظیم الجثه‌ای برای خارج ساختن این دستگاه 1200 تنی به مشهد آورده شده است.
 
وی اظهار داشت: عملیات دمونتاژ دستگاه تی بی ام و نصب آن در شفت ورودی خط سه قطار شهری حدود دو ماه زمان نیاز دارد.نصب تی بی ام در خط سه قطار شهری بلامانع است اما حرکت و حفاری آن قطعا به مجوز ترک تشریفات وزارت کشور نیاز دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار