امام جمعه بوشهر:
امام جمعه بوشهر گفت: آمریکا باید فکری به حال خود کند زیرا با این دولت و سناتورها به زودی سرنگون خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۰ 14 March 2015
تابناک بوشهر: آیت‌الله صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری مطالب بسیار مهمی ایراد فرمودند که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

صفایی‌بوشهری با تبریک به انتخاب آیت‌الله یزدی به ریاست مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: آیت‌الله یزدی انسانی با تقوا، ولایتمدار بوده که عمرش را در راه انقلاب، اسلام و اجرایی کردن فرامین امام(ره) و مقام معظم رهبری سپری کرده است.

وی ادامه داد: ما به دنبال اسلام حداکثری و کامل هستیم و به دنبال اسلام حداقلی نیستیم و با تمام توان در این راه گام برمی‌داریم تا نظام ما به اسلام کامل و ناب محمدی برسد.

امام جمعه بوشهر اظهار کرد: به همین خاطر است که تمام دشمنان اسلام به دنبال اسلام‌هراسی بوده و می‌ترسند اسلام کامل در ایران استقرار پیدا کند و مردم در سراسر دنیا به دنبال اسلام کامل بیایند تا آنها از اسلام هراس داشته باشند.

صفایی‌بوشهری اضافه کرد: آنها کشورهای به ظاهر اسلامی درست می‌کنند، در فضای مجازی به اسلام حمله می کنند و پروژه آنها در این مسیر اسلام‌هراسی و پشتیبانی از گروههای سلفی و تکفیری است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا به هیچ چیز پایبند نیست و به هیچ صراطی مستقیم نیست، یادآور شد: هیچ کشوری در هیچ زمانی اگر پای میز مذاکره با آمریکا رفته راضی از آن مذاکره بیرون نیامده است به همین خاطر مذاکرات را چند مرحله‌ای کرده و آن را به دلخواه خود مدیریت کامل می‌کنند تا نتایج را به سمت خود هدایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: تفاهم بد و تفاهم‌نامه بد به هیچ صورت قبول نیست و مردم ایران، اسلام‌خواهان و دوست‌داران نظام در مذاکرات می‌خواهند پیروزی با اسلام و ایران باشد.

صفایی‌بوشهری با گرامی‌داشت 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور امام(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، تصریح کرد:  بنیاد شهید نهاد خدمتگذار به عزیزترین قشر جامعه است لذا از امر خدمتگذاری و حمایت از تلاشگران این عرصه سپاسگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین و بنیاد شهید در امر خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تلاش جهادی داشته باشند و دولت و مراکز اشتغالزا در امر اشتغال و امور اقتصادی آنها با بنیاد شهید همکاری کنند، تشریح کرد: سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان از سوی همه مسئولین، مردم و دولت باشد و در این راه بنیاد شهید تنها نباشد تا این خانواده‌ها هیچ وقت احساس تنهایی نکنند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: ساخت و بازسازی گلزار شهدا این نمادهای تدین و ولایتمداری زیبا و پایدار باشد و همه مردم به آن توجه ویژه کنند و بنیاد شهید توجه فوق‌العاده داشته باشد.

صفایی بوشهری با تبریک پیروزی ارتش و مردم عراق در تکریت به مسلمانان جهان و مردم عراق، ادامه داد: این آغازی برای پیروزی های متوالی مردم عراق است.

وی با اشاره به اینکه با این پیروزی‌ها گروههای ائتلاف نیروهای عراقی  و مردم بی‌پناه را بمباران می‌کنند نشان می‌دهد که آنها کمک‌هایشان به گروههای تکفیری و سلفی است و این موضوع را به همه مردم ظاهر و آشکار کرده است و امید است با این پیروزی‌ها این سرزمین‌ها از لوس وجود آنها پاک شود و روزی برسد که امنیت و آرامش بر این سرزمین‌ها حاکم شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: نامه‌ای سناتورهای آمریکایی در امر مذاکره ایران با 1+5 نوشتند نشان از فضاحت و سفاهت سیاسی سناتورهای آمریکایی است و این یعنی تزلزل ساسی و استحکام سیاسی نظامی است که دولتش توافق کند و به دنبال آن دولت وقت زیر این توافق بزند.

وی افزود: این یعنی جهان به ما اعتماد نکنید زیرا اگر توافقی صورت گیرد زیر آن می‌زنیم و در سیاست جهانی اولین‌بار است که بنشینند و به جهان اعلام کنند که هر کس با آمریکا توافق کرد اعتماد نکند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه توافقهای سیاسی در جهان گاهی تا 100 سال می‌رسد و کشورها به آن پایبند هستند، ادامه داد: آمریکا باید فکری به حال خود کند زیرا با این دولت و سناتورها به زودی سرنگون خواهد شد.

صفایی‌بوشهری با تاکید بر اینکه کنگره‌ای که نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغال گر مرجع سیاسی آن باشد چیزی بهتری از آن برنمی‌آید، تصریح کرد: کنگره‌ای که جنایتکار به آنها درس بدهد دانش‌آموختگان آن نیز اینطور باید درس پس دهند.

وی با اشاره به اینکه سال 94 سال حضرت فاطمه زهرا(س) است و ایشان می‌گفت الجار ثم الدار و ما نیز باید همینطور باشیم، تاکید کرد: در سال جدید و آغاز آن به خانواده‌های مستمند و فقرا بویژه خویشان و همسایگان توجه کنید و نگذارید آغاز سالشان با نداری و فقر پای سفره عیدشان غم باشد و کمک کنید زیرا در سفره آخرتتان می‌ماند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار