شهردار مشهد:
شهردار مشهد با بیان اینکه در 2 سال شهرداری به اندازه تمامی عمر شهرداری گذشته کار انجام شده، گفت: اعتبار یک کیلومتر قطار شهری برابر با 10 هزار المان است.
کد خبر: ۱۳۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 24 November 2015
سید صولت مرتضوی در آئین افتتاح فاز نخست پارک بهار که در سالن همایش‌های فرهنگسرای قرآن و عترت برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت جدید شهری مشهد در 2 سال گذشته اقدامات فراوانی انجام داده به طوری که فقط در بحث فضای سبز از ابتدای تأسیس شهرداری مشهد تا سال 1392 سرانه فضای سبز 11 متر مربع بود.

وی افزود: با اقدامات همکاران ما فقط در دو سال گذشته سرانه فضای سبز 2 متر افزایش ‌یافته و به 13 متر رسیده که البته بخشی از کمربند سبز نیز در این آمار قرار ندارد.

این مسئول بیان کرد: امروز نیز فاز نخست پارک بهار با وسعت 83 هکتار افتتاح شد که سبب افزایش سرانه فضای سبز منطقه و شهر مشهد می‌شود.

شهردار مشهد با بیان اینکه در حوزه قطار شهری در طی 2 سال گذشته معادل کل دوران شهرداری مشهد کار انجام‌ شده، گفت: در بحث قطار شهری نیز توسعه خط یک قطار شهری مشهد تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و به عنوان نخستین شهر در کشور خط مترو به فرودگاه متصل می‌شود.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های شهر مشهد برای ما اهمیت ویژه دارد، به طوری که امروز برای هر کیلومتر خط قطار شهری بیش از 150 میلیارد تومان هزینه می‌شود که با این اعتبار می‌توان 10 هزار المان در شهر مشهد نصب کرد.

شهردار مشهد خاطر نشان کرد: در برخی سرفصل‌ها مدیریت شهری معادل 10 سال در دو سال گذشته کار شده است.

مرتضوی عنوان کرد: دو سال از فعالیت مدیریت شهری در مشهد می‌گذرد و ما مدعی خدمت بدون منت و بسیجی‌وار هستیم البته قصد نبش قبر و کالبدشکافی نداریم اما معتقدیم بیرقی را گرفته‌ایم و باید بر دوش بکشیم البته امروز با تلاش‌های گسترده هنوز به نقطه مطلوب نرسیدیم، اما وضعیت به نسبت گذشته بسیار تغییر کرده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار