فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب تمام تحلیل‌های آمریکا و متحدانش را به هم زده است.
کد خبر: ۱۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸ 13 March 2015
تابناک بوشهر: سردار علی رزمجو پیش از ظهر امروز در آیین برگزاری یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران روستای لاور شرقی در شهرستان دشتی اظهار داشت: رزمندگان اسلام با تقدیم جان خود برای موفقیت و اعتلای نظام اسلامی تلاش کردند و باید یاد و نام شهدا و ایثارگران را گرامی بداریم.

وی با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در اسلام افزود: شهادت در واقع عالی‌ترین و بالاترین مقامی است که نصیب بندگان خاص و خالص پروردگار و دوستان خداوند می‌شود و باید یاد و نام شهدای والامقام را گرامی بداریم.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام است و بدون تردید اگر جانفشانی رزمندگان و شهدای عزیز نبود، امروز به این درجه از موفقیت نمی‌رسیدیم.

رزمجو به موفقیت‌های بین‌المللی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی دارای قدرت شکست ناپذیر است و این اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی بیان کرد: آمریکا و متحدانشان روزها و هفته‌ها پشت میز می‌نشیند و با به‌کارگیری اندیشمندان به‌دنبال ایجاد راهکار علیه ایران در فضای جهانی هستند و وقتی به یک راهکار می‌رسند، مقام معظم رهبری با یک سخنرانی تمام تحلیل‌های آنها را برهم می‌زند.

رزمجو به موفقیت تیم هسته‌ای اشاره کرد افزود: تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در صحنه مذاکره حضور و با عزت خواسته‌های ایران را به رخ قدرتمندترین قدرت‌های ظاهری دنیا می‌کشد و مقتدارانه روی اصول ایران می‌ایستد چون پشتوانه آنها عزت و اقتدار است که شهدا و مردم در 9 دی و 22 بهمن خلق کردند.

براساس این گزارش، در این مراسم، برنامه‌های متنوعی به منظور پاسداشت یاد و نام شهدای والامقام روستای لاور شرقی و سایر شهدای عظیم‌الشان برگزار شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار