کمپین گردشگری در ورودی شهرخورموج برپا و برای راهنمایی مسافران نوروزی بروشورهایی تهیه شده و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵ 13 March 2015
تابناک بوشهر - حمید بردستانی صبح امروز در نشست با مدیران اجرایی شهرستان دشتی اظهار داشت: کمیته‌های بهداشت و سلامت، بازرسی، نظارت و تنظیم بازار، تبلیغات و نمایشگاه، امنیتی و انتظامی، ارتباطات و اطلاع رسانی، فرهنگی، پشتیبانی و خدمات آماده خدمات رسانی از هموطنان است.

وی افزود: کمپین گردشگری در ورودی شهرخورموج برپا و برای راهنمایی مسافران نوروزی بروشورهایی تهیه شده و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: تدارک سفره هفت سین در میدان خالو حسین، توزیع کتاب شخصیت‌های شهرستان بخصوص شاعرانی شهرستان دشتی در بین مسافران نوروزی از دیگر برنامه‌های ایام نوروز است.

این مسئول افزود: هم اکنون آتش نشانی شهرداری‌ها در آمادگی کامل بسر می‌برند، سرویس‌های بهداشتی در سطح پارک‌ها و مراکز اسکان عمومی آماده شده است، رنگ آمیز سنگ جدول در چهار شهر شهرستان صورت گرفته و هدف از این اقدامات ترسیم چشم انداز زیبا از شهرستان است.

بردستانی یادآور شد: 12 مدرسه در دشتی که 9 باب آن در شهرخورموج و سه باب مدرسه در شهر کاکی به ظرفیت 70 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است.

جانشین ستاد اجرایی سفرهای نوروزی دشتی افزود: پنج مرکز بهداشتی در خورموج، کاکی، شنبه، زیارت و درازی و کشیک طرح بسیج سلامت نوروزی از ابتدای اسفندماه تا 15 فروردین ماه سال 1394 آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران خواهند بود.

بردستانی گفت: هشت واحد نانوایی در شهر خورموج، چهار واحد نانوایی در کاکی، یک واحد نانوایی در بادوله و یک واحد نانوایی در شهر شنبه به عنوان کشیک نوروزی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: 69 واحد اتحادیه صنف تعمیرکاران ماشین‌های سبک و سنگین به مسافران و مردم ارائه خدمت خواهند داد و نظارت کامل بر کشتارگاه‌ها و فروشندگان گوشت و مرغ توسط دامپزشکی صورت می‌گیرد.

بردستانی متذکر شد: سه سالن ورزشی در شهرهای خورموج، کاکی و شنبه آماده خدمت رسانی در مواقع اضطراری هستند و ادارات برق، آب، گاز، پلیس راه و نیروی انتظامی کشیک‌های تمام وقت را پیش بینی کرده‌اند.
منبع: فارس
برچسب ها: خورموج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار