احمد رمضانپور نرگسی در واکنش به اتفاقات اخیر رشت به تابناک گفت ؛
تابناک گیلان: طی یکی دو هفته اخیر متاسفانه شاهد برخی بی اخلاقی ها و توهین به خادمین ملت در استان بودیم. از توهین به چهره هایی همچون محمدباقر نوبخت که اکنون نماینده گیلانی ها در هیئت دولت است تا برخی نمایندگان و مدیران گیلانی که نگاهی متفاوت با آنچه برخی در اداره امور کشور دارند.
کد خبر: ۱۳۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 18 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان:
طی یکی دو هفته اخیر متاسفانه شاهد برخی بی اخلاقی ها و توهین به خادمین ملت در استان بودیم. از توهین به چهره هایی همچون محمدباقر نوبخت که اکنون نماینده گیلانی ها در هیئت دولت است تا برخی نمایندگان و مدیران گیلانی که نگاهی متفاوت با آنچه برخی در اداره امور کشور دارند.

به گزارش تابناک گیلان، احمد رمضانپور نرگسی نماینده پنجم و ششم مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با تابناک اظهار کرد: سردار قاسمی از تاثیر گذاران عرصه جنگ و دارای شخصیت نظامی و متخصص در این عرصه است، اما در زمینه سیاست به گفته حضرت امام،نظامی ها بهتر است که ورود نکنند و به مسائل و استراتژی های دفاعی و نظامی و امنیتی کشور بپردازند.

معاون سابق اداره کل سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: متاسفانه برخی درک درستی از وضعیت حساس کشور ندارند که نباید در آستانه انتخابات حساس پیش رو فضای کشور را ملتهب کنند.

رمضانپور در واکنش به اتفاقات اخیر رشت اظهار داشت: دولت یازدهم برخواسته از رای مردم و تنفیذ شده از سوی مقام معظم رهبری است.

نماینده پنجم مردم رشت با بیان اینکه دکتر نوبخت از افتخارات استان گیلان است ، اضافه کرد: نوبخت جدای از گیلانی بودن، هم سخنگوی دولت و هم معاون رئیس جمهور کشور است ، بنابراین به کار بردن کلمات نادرست و ناشایست از لحاظ اخلاقی نیز در شان یک شخصیت نظامی نیست.

این فعال سیاسی در پایان به خبرنگار ما گفت: با نزدیک شدن به انتخابات اسفندماه سال جاری، از مسئولان استانی از جمله استاندار و شورای تامین استان می خواهیم که حساسیت بیشتری در خصوص اینگونه مراسمات و مهمانان مدعو داشته باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار