کد خبر: ۱۲۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 10 November 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: رییس مجمع مشورتی اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه مخالف ورود عارف به مجلس شورای اسلامی هستم، گفت: در دوره های بعد از حجت الاسلام روحانی، عارف می تواند کاندیدای ریاست جمهوری باشد.

احمد رمضانپور نرگسی با اشاره به معرفی محمدرضا عارف به عنوان رئیس شورای انتخاباتی اصلاح طلبان، اظهار کرد: برخلاف برخی افراد در گروه سیاسی اصلاح طلبان کشور، مخالف ورود دکتر عارف به مجلس شورای اسلامی هستم.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: اعتقاد دارم دکتر عارف با توجه به تجارب ارزشمندی که در بخش های آموزشی، علمی، اجرایی، سیاسی و در مجموع توانمندی هایی که وی در سایر بخش ها دارد می تواند خودش را برای ریاست جمهوری آماده کند.

عارف باید کاندیدای ریاست جمهوری شود

رییس مجمع مشورتی اصلاح طلبان گیلان با تاکید براینکه در دوره های بعد از حجت الاسلام روحانی، عارف می تواند کاندیدای ریاست جمهوری باشد، اضافه کرد: نیروهای اجرایی در کنار ایشان هستند و از توانمندی های افراد می توانند استفاده کنند.

رمضانپور با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی از بین ۲۹۰ نماینده، ۳۰ تا ۴۰ نفر در هر دوره ای حرف اول و آخر را در مجلس شورای اسلامی زده اند و دکتر عارف هم نباشد این افراد هستند که می توانند حرف بزنند و نظارت کنند.

وی ابراز کرد: و به همین منظور عارف نباید ورود به مجلس شورای اسلامی را قبول کند و باید خود را برای کار اجرایی بزرگ تر در مملکت آماده کند که الان هم ایشان در جامعه جا افتاده اند.

رییس مجمع مشورتی اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه اخلاق بزرگ دکتر عارف در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک الگو است، افزود: عارف در قیاس با شخصیت هایی که در عرصه انتخابات ریاست جمهوری می توانستند کنار بروند ولی نرفتند، اخلاق سیاسی ماندگار و بزرگی به خرج داد و جایگاه ویژه ای در جامعه دارد.

رمضانپور با تاکید براینکه اگر قرار است دکتر عارف وارد مجلس شورای اسلامی شود باید با توان بالا و حد اقل رئیس خانه ملت شود، اظهار کرد: فضای کشور باید آماده باشد تا نیروهای هم سو با عارف بتوانند وارد انتخابات مجلس شورای اسلامی شوند.

وی افزود: البته در شرایط فعلی بعید می دانم اجازه دهند افراد همسو با دکتر عارف وارد کارزار کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی شوند چه برسد به اینکه عارف بیاید و حامیان از ایشان حمایت کنند./خبرگزاری کاسپین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار