تا دو ماه آینده:
رئیس اداره بورس و اعتبارات شهردار مشهد گفت: 450 میلیارد تومان اوراق مشارکت در ارتباط با بافت فرسوده تا 2 ماه آینده منتشر می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 10 November 2015
سید محمد عنبری در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: از سال 86 تا به امروز هزار و 800 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای بافت فرسوده انتشار یافته که تا 2 ماه آینده نیز 450 میلیارد تومان اوراق مشارکت در ارتباط با بافت فرسوده منتشر می‌شود.

وی افزود: در سال 92 و 93 نیز برای خطوط 2 و 3 قطار شهری مشهد هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت انتشار یافته که پرداخت 50 درصد از سود و اصل این اوراق با دولت جمهوری اسلامی ایران است.

عنبری بیان کرد: از مهر ماه سال 92 تا به امروز هزار و 500 میلیارد تومان اوراق تسویه شده و این در حالی است که میزان تسویه اوراق از سال 84 تا 92 تنها 445 میلیارد تومان بوده است.

رئیس اداره بورس و اعتبارات شهردار مشهد در ارتباط با ارائه تسهیلات برای خرید اوراق مشارکت نیز گفت: با این اقدام، این امکان را برای نهادها و دستگاه‌ها به وجود آوردیم تا کارکنان بتوانند از تسهیلاتی برای خرید اوراق مشارکت بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: کلیه کارمندان و خریداران این اوراق علاوه بر برخورداری از سود علی‌الحساب 20 درصد سالیانه، وجوه آن را به‌صورت نقد و اقساط به‌ شرط نگهداری یک‌ساله اوراق پس از پرداخت اقساط پرداخت کنند.

عنبری تصریح کرد: از مبلغ اوراق مشارکت خریداری‌ شده که باید حداقل یک‌ میلیون تومان باشد، 30 درصد به‌ صورت نقدی در هنگام امضای قرارداد و 50 درصد به‌صورت اقساط 12 ماهه دریافت می‌شود، 20 درصد سود علی‌الحساب سال نخست نیز در همان ابتدا به خریدار تعلق می‌گیرد تا مبلغ خرید آن‌ها کامل شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار