استخدام نیرو برای اداره ارشاد اسلامی خارگ را در سال آینده پیگیری خواهیم کرد و سعی بر این است که این نیروها، از هنرمندان بومی این جزیره باشند.
کد خبر: ۱۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۶ 11 March 2015
تابناک بوشهر: مدیرکل ارشاد استان بوشهر که به جزیره خارگ سفر کرده، در دیداری با هنرمندان این جزیره، به گفت‌وگو با آن‌ها پرداخت و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌بوشهر در این دیدار اظهار کرد: حل مشکلات هنرمندان، همواره از بدو ورود بنده، یکی از دغدغه‌های اصلی ‌بوده ‌و قطعاً پیگیر مشکلات موجود در جزیره خارگ خواهیم بود‌.

وی با اشاره به پیشینه غنی تئاتر جزیره خارگ عنوان کرد: تئاتر این جزیره همواره یکی از فعال‌ترین‌ها در سطح استان و کشور بوده و مقام‌های به دست آمده در این زمینه گویای این مسئله است و امیدواریم ‌در سال آینده، با همکاری شرکت نفت، شاهد اجرای مسابقات تئاتر استانی و کشوری در این جزیره باشیم.

حمیده اضافه کرد: توجه به نویسندگان و حمایت از آن‌ها نیز همواره هدفی بوده که ‌آن را دنبال کرده‌ایم و در این راستا ارشاد ‌آمادگی دارد تا از هر کدام از نویسندگان جزیره خارگ، 200 جلد از کتب منتشر شده آن‌ها را خریداری کند و علاوه بر آن، از هر کدام از نویسندگانی که کتاب‌هایی در زمینه معرفی جزیره خارگ و یا هرگونه کتاب‌های مفید در موضوعات گوناگون در دست چاپ داشته باشند، حمایت‌هایی را در زمینه انتشار انجام دهد.

وی همچنین با اشاره به کمبود نیروهای اداره ارشاد اسلامی خارگ تصریح کرد: استخدام نیرو برای اداره ارشاد اسلامی خارگ را در سال آینده پیگیری خواهیم کرد و سعی بر این است که این نیروها، از هنرمندان بومی این جزیره باشند.
منبع: فارس
برچسب ها: حمیده ماحزی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار