چندین روز است که شبکه دو اپراتور تلفن همراه و ایرانسل در شهرستان لنده دچار اختلال شده اند و برقراری تماس با مشترکان امکان پذیر نمی باشد و که همین امر موجب گلایه مندی شدید مردم و مسوولان از وضع موجود شده است
کد خبر: ۱۲۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 07 November 2015
چندین روز است که شبکه دو اپراتور تلفن همراه و ایرانسل در شهرستان لنده دچار اختلال شده اند و برقراری تماس با مشترکان امکان پذیر نمی باشد و که همین امر موجب گلایه مندی شدید مردم و مسوولان از وضع موجود شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، گسترش نسل های 3g تلفن همراه و افزایش چندین میلیونی مشترکان اپراتورهای موجود در کشور می بایست بر اساس زیر ساخت های فنی و ارتباطی فراهم می شد که متاسفانه اختلال گسترده چندین روزه در برقراری ارتباط از طریق دواپراتور همراه اول و ایرانسل در شهرستان لنده باعث گلایه مندی شدید شهروندان از وضع موجود شده است.
اختلالات گسترده چند روز گذشته مخابرات، دیتا و تلفن همراه باعث نارضایتی مردم و مسوولان شده است چرا که قطعی اینترنت و ارتباطات دیتا بانک ها و ادارات باعث بیکار ماندن کارمندان و افزایش سطح گلایه مندی مردم شده است.
خط انتقال فیبر نوری از کهگیلویه تا شهرستان لنده تا کنون چندین بار به طور متوالی از سوی دستگاه های حفار در حوزه کهگیلویه قطع شده است که این روند متاسفانه نیز دوباره در حال افزایش است.
متاسفانه مسوولان شرکت مخابرات تاکنون در مورد اختلال تلفن همراه به شهروندان پاسخگو نبوده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار