کد خبر: ۱۲۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 05 November 2015

تابناک گیلان: به نقل از منابع آگاه مراسم ۱۳آبان با سخنرانی دکتر فیاض زاهد فعال سیاسی اصلاح طلب در لاهیجان  با حمله عناصر خودسر و نیروهای فشار نیمه تمام ماند.k

این سخنرانی قرار بود دیروز در دانشگاه آزاد لاهیجان برگزار شود که ساعاتی قبل از  برگزاری محل آن به تالار اصناف لاهیجان تغییر نمود. جایی که حدود ۵۰ نفر از عناصر خود سر تنها دقایقی پس از شروع سخنرانی این استاد دانشگاه  با سر دادن شعار به سمت تریبون حمله ور شدند و قصد ضرب و شتم و برخورد فیزیکی داشتند که دکتر زاهد با کمک همراهانش از سالن خارج شد و سخنرانی وی با التهاب جو سالن ناتمام ماند.

افراد ناشناس با شعارهائی چون«مرگ بر فتنه گر و مرگ بر منافق» و «فرماندار حیا کن، فتنه گر را رها کن» سعی در ایجاد تشنج برای این سخنرانی قانونی داشتند که با مجوز رسمی از فرمانداری لاهیجان برگزار شده بود. سرانجام در حالی که مخالفین سخنران قصد حمله به وی را داشتند،  افرادی که  در سالن جهت شرکت در مراسم ۱۳ آبان حضور داشتند این فعال ساسی استان را از سالن خارج نمودند.

قطع شدن برق آسانسور محل مراسم ، تصادف سه خودرو و واژگون شدن یک خودرو ال ۹۰ و مصدومیت دو نفر از همراهان سخنران و انتقال آنها به بیمارستان در اثر تصادف در حالی که ظاهرا از صحنه درگیری می گریختند از جمله مواردی است که شاهدین حاضر در صحنه از آن یاد می کنند.

به هر حال تا این لحظه گزارش رسمی و اظهار نظر متولیان امر در این خصوص منتشر نشده و باید منتظر اظهار نظر رسمی مسئولین در این زمینه بود.

l k photo_2015-11-04_21-58-22 photo_2015-11-04_21-58-34

 

گیل خبر/ 



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
متأسفم برای شمایی ک ب راحتی اخبار دروغ پخش میکنید....
پست ترین کارو انجام میدید ک قصد مردم فریبی دارید
احم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
اگر این کار صحت داشته باشد باید خاک بر سر ................................. کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار