آیین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروندروز سه شنبه با حضور فرماندار ویژه آبادان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان محلی برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 03 November 2015
عزیزالله شهبازی معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان در آیین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند در تالار مهر آبادان، گفت: از هر جمعیتی که تعداد زیادی جوانان با انگیزه ورزشی در آن وجود داشته باشد جای خرسندی دارد و این مهم فرصت بزرگی برای پیشرفت یک جامعه می باشد.

وی با تجلیل از همت و همکاری اداره ورزش و جوانان، فرمانداری آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند در برگزاری مطلوب دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند، افزود:رخدادهای خوبی در حوزه ورزش شهرستان طی دو سال اخیر به وقوع پیوست و برگزاری دو جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند به طور حتم در تاریخ ورزش این شهر ماندگار خواهد ماند.

شهبازی تصریح کرد:آبادان طی دو سال اخیر، میزبان رقابت های بین المللی بوکس و قهرمانی کشتی فرنگی باشگاه های جهان بود و پس از آن دو جشنواره فرهنگی ورزشی در این شهرستان برگزار شد که نشان از ظرفیت بالای ورزشی آبادان می باشد.

وی افزود: به دنبال میزبانی شایسته آبادان از رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی باشگاه های جهان شرایط برای دومین دوره این مسابقات به میزبانی خرمشهر فراهم شد.

فرماندار ویژه آبادان گفت:این شهرستان طی دو سال اخیر در زمینه ورزش به موفقیت های خوبی دست یافت و اکنون آمادگی میزبان رقابت های بین المللی در رشته های مختلف می باشد.

پیمان ادیبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان نیز در این آیین گفت:از دل این جشنواره 14 ورزشکار آبادانی به قهرمانان ملی در رشته های مختلف اضافه شدند و این موضوع نشان از اهمیت بالای رقابت های جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند می باشد.

وی اظهار داشت:این موفقیت با همکاری مجموعه مدیران و رسانه ها صورت گرفت و امیدواریم تا پایان سال با ادامه این روند بیش از 30 قهرمان ملی که یک رکورد برای ورزش آبادان می باشد، داشته باشیم.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان افزود: با توجه به شرایط جوی در برنامه های خود آبادان تا پایان سال جاری میزبان پنج رویداد کشوری می باشد که یکی از این رقابت ها، مسابقات انتخابی تکواندو تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی می باشد.

ادیبی تصریح کرد: این رقابت ها در صورت موافقت فدراسیون تکواندو، چهارم تا هشتم آذرماه به میزبانی آبادان برگزار می شود.

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند از هشتم شهریور ماه سال جاری در آبادان آغاز شد و حدود چهار هزار ورزشکار در 60 رشته ورزشی با یکدیگر رقابت کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار