رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی مازندران، بخشی از مشکلات صنعت استان را ناشی از ناتوانی مدیریتی اعلام کرد و افزود: باید با همفکری همه مدیران مشکلات صنعتگران رفع شود.
کد خبر: ۱۲۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 30 October 2015
به گزارش تابناک مازندران، صابر کاظمی ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات صنعتگران مازندران مشکلات صنعتگران اظهار داشت: مشکل تحریم همچون سمی وارد کشور شد و در حال حاضر شاهد اثرات آن هستیم.

وی بابیان اینکه اگر مدیران اجرایی مشکلات را غربالگری می‌کردند امروز دچار مشکل نمی‌شدیم، افزود: تحریم موجب شد که ارتباط شرکت‌های خصوصی و واحدهای صنعتی با کشورهای دیگر قطع شود.

کاظمی، مشکل دوم صنعتگران را شرایط تأسیس یا روند تأسیس واحد صنعتی عنوان کرد و تصریح کرد: این امر به بانک‌ها ناشی می‌شود و بانک‌ها نمی‌توانند منابع مالی را در زمان مناسب تأمین کنند.

کاظمی بیان کرد: واحدهای صنعتی که ارائه طرح دارند باید از سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح استفاده کنند و باید برای واحدهای صنعتی نیمه تعطیل، تعطیل یا در حال تعطیل با همفکری‌های مناسب و دقیق و ارائه راهکار برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات صنعت و معدن باید تلاش جدی صورت گیرد، گفت: با توجه به وضع قوانین به‌راحتی نمی‌توانند قوانین را وضع یا نقص کنند.
انتهای پیام/
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار