کارشناس پیش‌بینی اداره هواشناسی استان در مصاحبه با صبح قزوین:
کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی استان با بیان اینکه امسال پاییز پربارانی در پیش داریم، گفت: در سه روز چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در استان بارش خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 21 October 2015
مریم بهروزی، کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، در خصوص وضعیت جوی استان در پایان هفته اظهار کرد: از روز یکشنبه تا به امروز(سه شنبه) جو استان پایدار بود و شرایط خاصی را نداشتیم. 
وی در ادامه افزود: در اوایل روزهای این هفته افزایش روند دما را نیز برخلاف روزهای پایانی هفته گذشته داشتیم. 
این مسئول ادامه داد: از عصر روز چهارشنبه با گذر موجی حاصل از یک سامانه بارشی از سطح استان بارش باران در قزوین را شاهد خواهیم بود؛ یعنی در سه روز چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در استان بارش خواهیم داشت. 
وی با بیان اینکه بیشتر بارش‌ها برای روز پنج شنبه پیش بینی می‌شود، ابراز کرد: همراه با وزش بادهای شدید و گاهی هم رعد و برق و در مناطقی که کوهستانی احتمال شروع سیلاب وجود دارد. 
بهروزی تصریح کرد: اما برخلاف جو ناپایدار هفته گذشته که همراه با کاهش دما، سرما و بارش برف در برخی مناطق از جمله الموت بود؛ در آخرین روزهای این هفته کاهش دما را شاهد نیستیم و این گذر موج با خود سردی هوا را به دنبال ندارد. 
وی بیان کرد: ظهر روز جمعه این موج از استان گذر خواهد کرد و جو پایدار می‌شود و روز شنبه جو پایداری در ادامه هفته آینده خواهیم داشت. 
کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی استان در پایان گفت: ریزش باران در مهرماه امسال نسبت به سال گذشته تفاوتی نداشته است، همچنین برای پاییز امسال پیش بینی شده که بارش خوبی داشته باشیم و دمای هوا نیم تا یک درجه نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار