هجدهمین جشنواره استانی قصه‌گویی ۲۷ مهر 94 به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 19 October 2015

غلامرضا شنبدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، گفت: هجدهمین جشنواره استانی قصه‌گویی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از 27 مهر 94 در سالن آمفی‌تئاتر کانون شماره یک اهواز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این‌ که برترین مربیان قصه‌گو پس از رقابت حوزه‌ای 97 نفر در 30 شهر استان خوزستان در این مرحله حضور دارند و با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت افزود: این جشنواره در 2 بخش قصه‌گویان کانونی و آزاد برگزار می‌شود.

شنبدی اظهار کرد: این جشنواره در زمینه برگزاری هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری اجرا خواهد شد و برگزیدگان این مرحله به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه خواهند یافت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقای کمی و کیفی فعالیت قصه‌گویی در مراکز کانون معرفی کرد و گفت: ارتقا سطح دانش نظری و ایجاد زمینه‌ لازم برای تبادل تجربیات مفید و مؤثر میان قصه‌گویان و کارشناسان دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی یادآور شد: با توجه به آزاد بودن موضوع این دوره از جشنواره قصه‌گویان قصه‌های خود را با درون‌مایه‌ آموزشی و نقل قصه‌هایی با موضوع همدلی، هم‌زبانی و کار گروهی ارایه خواهند کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار