ثبت ۳ جشنواره گردشگری مازندران در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور

جذب گردشگر از طریق اشاعه فرهنگ و آیین‌های مردمان مازندران است که قطعا با ثبت این رویداد‌ها می‌توان در مسیر ماندگاری آن‌ها نیز تلاش کرد و این جشنواره‌ها را به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری مازندران در نظر گرفت
کد خبر: ۱۱۳۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ 14 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از ثبت ۳ جشنواره گردشگری مازندران در تقویم رویداد‌های گردشگری ایران خبر داد.
مهدی اسحاقی سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به ثبت جشنواره انار بهشهر، گل گاوزبان جنت رودبار رامسر و جشنواره بهار نارنج بابل در تقویم رویداد‌های گردشگری ایران، گفت: این اداره‌کل تاکنون بیش از ۷۰ جشنواره و رویداد گردشگری را شناسایی کرده است. 

ثبت ۳ جشنواره گردشگری مازندران در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور  

 

 

او همچنین از تشکیل پرونده برای ۱۴ جشنواره و رویداد خبرداد و افزود: با تکمیل این پرونده در مجموع ۱۷ جشنواره و رویداد گردشگری در تقویم رویداد‌های گردشگری ایران به ثبت خواهد رسید.

اسحاقی گفت: یکی از برنامه‌های معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران جذب گردشگر از طریق اشاعه فرهنگ و آیین‌های مردمان مازندران است که قطعا با ثبت این رویداد‌ها می‌توان در مسیر ماندگاری آن‌ها نیز تلاش کرد و این جشنواره‌ها را به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری مازندران در نظر گرفت. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار