اتصال سامانه‌های دستگاه‌ها برای تبادل اطلاعات و نظارت بهتر ضروری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر تقویت نظارت‌ها از سوی دستگاه‌های مرتبط در راستای پیش‌گیری از وقوع قاچاق، اتصال سامانه‌های دستگاه‌ها را برای تبادل اطلاعات و نظارت بهتر ضروری دانست.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲ 28 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، رضا قاسمیان صبح امروز در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل اظهار کرد: تقویت نظارت‌ها از سوی دستگاه‌های مرتبط در راستای پیش‌گیری از وقوع قاچاق مورد تأکید بوده و اتصال سامانه‌های دستگاه‌ها برای تبادل اطلاعات و نظارت بهتر ضروری است.

وی افزود: در این خصوص لازم است گروهی صلاحیت‌دار انتخاب و فهرست سامانه‌های مورد نیاز استخراج و پژوهش‌شده در راستای بهره‌مندی برای مبارزه با قاچاق احصا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: همچنین در حوزه دستگاه‌های مرتبط به‌منظور مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه، لازم است تصمیمات درست برای نظارت اتخاذ و اجرایی شود و باید در این راستا نظارت‌پذیری‌ها نیز تقویت شده و مقاومتی در این خصوص نباید باشد.

قاسمیان با اشاره به نظارت‌های انجام‌گرفته در خصوص جلوگیری از قاچاق دارو، تصریح کرد: با توجه به اهمیت دارو‌های خاص در حوزه سلامت جامعه، استمرار نظارت‌ها با قوت بیش‌تر مورد تأکید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار