کد خبر: ۱۱۲۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ 13 September 2023

معرفی 5 مدل رسمی تابلو طلا برای دفتر کار شما

تابلو طلا یکی از تولیدات پر فروش گروه هنری دانژه محسوب می‌شود که بواسطه جدید بودن آن همواره توانسته است مخاطبان زیادی را به سمت خود سوق دهد. این تابلوها به قدری زیبا هستند که می‌توانند بیشترین تاثیر را در محیط های بسته ایجاد کنند. شما می‌توانید از این محصول در نقاط مختلف خانه خود استفاده کنید.

همچنین قابلیت نصب در محل کار و ادارات و شرکت های مختلف را دارند. مدیرانی که به دنبال ارتقاء دکوراسیون اداره یا آفیس خود هستند حتما این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایند. چرا که 5 مدل تابلوی طلا شیک و زیبا را معرفی می‌کنیم که مناسب دفتر و فضای کاری شما است.

1- تابلو طلا از نوع تابلو شعر

یکی از مدل های بسیار جذاب و پر فروش که برای تابلو طلا طراحی و ساخته شده است تابلوی شعر طلا می‌باشد. قطعا این سوال برای شما به وجود می‌آید که این تابلوها چگونه ساخته شده اند و عبارت های شعر گونه به چه شکلی بر روی تابلو نقش بسته اند. تمام عبارت هایی که با یک خط خوش و زیبا در بستر تابلو شعر طلا می‌بینید همگی با استفاده از ورق طلای 24 عیار هستند.

هنرمندان و طراحان حوزه ساخت این محصول با ایده پردازی های جدید و جذاب سعی می‌کنند مجموعه ای از سخنان و عبارت های پربار و پرمعنا را شناسایی کنند که هم عبارت کوتاهی داشته باشند و هم اینکه به راحتی قابل درک و فهم باشند.

معرفی 5 مدل رسمی تابلو طلا برای دفتر کار شما

2- تابلو طلا طبیعت طلا

تابلوی طبیعت دربرگیرنده طرح های طبیعی پیرامون ما می‌باشد. از جمله آنها می‌توان به تابلوی دو غزال، دو ماهی، دو طاووس،دو ماهی، درخت تندرستی، ققنوس، گل رز، درنا و دیگر طرح‌ها اشاره کرد. اینها نماد های طبیعت هستند که افراد با نگاه کردن به تابلو ارتباط خوبی با آن برقرار می‌کنند.

نصب تابلو طلا طبیعت در فضای کاری و اداری اگر در یک موقعیت صحیح و نقطه مناسب باشد قطعا قابل رویت خواهد بود و هر فردی که در شرکت شما حضور داشته باشد متوجه این تابلوها خواهد شد.

تمامی نقش و نگارها و طرح‌ها با ظرافت و دقت بالایی ساخته می‌شوند. جزئیات آنها نیز در بهترین حالت خود حفظ می‌شوند. با توجه به تنوع بالا در این محصول شما باید متناسب با ذوق و سلیقه خود به انتخاب هر یک بپردازید.

3- تابلو طلا شغل و پیشه در طرح های سفارشی

برخی از شرکت‌ها دارای یک آرم و لوگوی مخصوص به خود هستند. شما می‌توانید به طور کاملا هوشمندانه این طرح‌ها را در قالب تابلوی طلا داشته باشید و در فضای کاری و اداری خود نصب کنید. قطعآ یک ایده مبتکرانه خواهد بود. چرا که طراحان سعی می‌کنند تمامی جزئیاتی که مرتبط با لوگو یا آرم مخصوص حوزه کاری شما است را رعایت کنند تا در نهایت یک تابلو بسیار زیبا و دقیقا متناسب با انتظار شما ساخته شود.

برای تولید این تابلوها نه تنها از ورق طلا 24 عیار بلکه از یک قاب pvc بسیار محکم نیز استفاده می‌شود. البته ممکن است قاب های چوبی نیز انتخاب شوند. در مجموع هر دو مدل قاب زیبایی خاص خود را دارند و باعث حفاظت فیزیکی طرح اصلی تابلو خواهند شد.

معرفی 5 مدل رسمی تابلو طلا برای دفتر کار شما

4- تابلوهای عارفانه و مذهبی

یکی دیگر از محصولاتی که گزینه خوبی برای زیباتر کردن فضای ادارات می‌باشد انواع تابلو طلا عارفانه و مذهبی است. این تابلوها طرح های متفاوت تری نسبت به دیگر نمونه‌ها دارند. به این مفهوم که از یکسری عبارت های مذهبی در آن استفاده شده است که دوستداران آن کاملا با آن آشنایی دارند. به عنوان مثال یکی از تابلوهای پرفروش تابلو وان یکاد است که مدل های بسیار گوناگونی از آن با خط و نقش های مختلف ساخته شده است.

تابلو سایزبندی های گوناگونی دارند و شما باید براساس موقعیت نصب و متراژ محیط اداری خود به انتخاب هر یک بپردازید. اما اگر در یک نقطه مناسب نصب شوند به خوبی قابل رویت خواهند بود.

5- تابلو طلا با طرح های ایرانی و باستانی

مدل هایی که امروزه از تابلو طلا طرح ایرانی و باستانی ساخته شده است عبارتند از تابلو آزادی، تابلو پاسارگاد، تابلو تاج پادشاه، تابلو سربازان هخامنشی، تابلو شیردال، تابلو فروهر است. همانطور که می‌بینید این طرح‌ها یک پیشینه چندین هزارساله دارند و نشان دهنده قدمت و تمدن ما است. این محصولات نیز برای اغلب ما جذابیت خاصی دارد و قابل استفاده در ادارات و محیط های رسمی است. طرح ورق طلا با رنگ شفاف خود در یک بستر مشکی و تیره به راحتی نمایان است و در محیط های بسته به خوبی خودنمایی می‌کند.

گروه هنری دانژه تولید کننده انواع تابلو ورق طلای 24 عیار

گروه هنری دانژه با بهره گیری از هنر و تکنولوژی روز دنیا توانسته است جدیدترین انواع تابلو طلا با طرح های خاص و مشتری پسند را طراحی و تولید کند. این محصولات یکی از المان های دکوری پرفروش هستند و همواره نظر مخاطبان و کاربران را به خود جلب کرده اند. تمامی محصولات بصورت آنلاین و اینترنتی در وبسایت danje.ir قابل خرید هستند. شما می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی تجربه خرید موفق و خاطره انگیز را داشته باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار