استاندار بوشهر گفت: در راستای استقرار شرکت‎های دانش‌بنیان و ایجاد دهکده دانشگاهی در شهر خلاق 54 هکتار از اراضی ساحلی بوشهر برای ایجاد شهر خلاق اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۳ 15 October 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری بعد از ظهر دیروز (چهارشنبه) در نشست بررسی استفاده از ظرفیت‌های استان بوشهر در منطقه ویژه علم و فناوری قابلیت‎های بالایی استان بوشهر را در بخش‌های مهم برشمرد و اظهار داشت: انرژی گاز و محصولات پتروشیمی و ظرفیت بالای خلیج فارس زمینه مناسبی برای اجرای طرح‌های فناورانه دراستان بوشهر فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه علم و فناوری در بوشهر تصویب شده است، گفت: از منطقه ویژه علم و فناوری در استقرار شرکت‎های دانش‌بنیان و اجرای طرح‌های خلاقانه می‎توان بهره جست.

استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان از ظرفیت بالایی در حوزه انرژی گاز و صنایع پایین‌دستی برخوردار است، افزود: اجرای طرح شهر خلاق می‎تواند بسیاری از ظرفیت‎های بالای استان بوشهر را در راستای طرح‎های دانش بنیان اجرایی و به ارزش افزوده بالایی تبدیل کند.

سالاری با بیان اینکه شهر خلاق برای شهر بوشهر طراحی شده افزود: در راستای استقرار شرکت‎های دانش‌بنیان و ایجاد دهکده دانشگاهی درشهر خلاق 54 هکتار از اراضی ساحلی بوشهر برای ایجاد شهر خلاق اختصاص یافته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار